ایران و جهان

۷۲ درصد تهرانی‌ها ماسک می زنند/ آثار محدودیت‌ها نمایان شد


به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زالی، استفاده منظم و منطقی از ماسک، ترویج شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ظرفیت ناوگان بهداشتی و مراکز جامع سلامت را در کاهش مبتلایان به کووید ۱۹ و در نتیجه تقلیل میزان مراجعان به بخش‌های بستری موثر دانست.

وی با اشاره به محدودیت‌های تردد و استفاده از ظرفیت دورکاری توسط کارمندان از تاثیر چشمگیر این محدودیت‌ها خبر داد و تاکید کرد: حفظ و استمرار شرایط موجود در هفته‌های آتی می‌تواند تاثیرات چشمگیری در تهران رقم بزند.

زالی با بیان اینکه ۷۲ درصد از مردم تهران از ماسک برای پیشگیری از کرونا استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در ادارات به عدد ۸۵ درصد نیز رسیده است.

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، با اشاره به نزدیک شدن به ماه محرم و ایجاد فضای معنوی در کشور، گفت: شهروندان می‌توانند با شرکت در پویش نذر سلامتی با هدف تامین ماسک، لوازم بهداشتی و یا تامین اقلام سرمایه‌ای بیمارستان‌ها گامی موثر در مسیر مبارزه با ویروس کرونا بردارند.

وی ادامه داد: شهروندان تهرانی از طریق مسیر ارتباطی#٧٠٠*٧٣٣* می‌توانند نذورات خود را برای ریشه کنی کرونا به دست نیازمندان برسانند.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا