اجتماعیاخبار خوزستانایران و جهانتیتر دوستون وسط

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد آمادگی آموزش و پرورش استان برای برگزاری آزمون سراسری

به گزارش پایگاه خبری خوز ۲۴ کوروش مودت یکشنبه ۱۹ مرداد با حضور در جمع خبرنگاران ایسنا  ضمن تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار، اظهار کرد: ما در شرایط کرونایی تمام تلاش خود را کرده‌ایم که رضایت مردم و دانش‌آموزان را جلب کنیم و با رعایت شیوه‌نامه‌ها توانستیم که در برگزاری امتحانات پایه دوازدهم و استعدادهای درخشان عملکرد خوبی داشته باشیم.

 وی افزود: آزمون کارشناسی ارشد نیز در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته در چند مدرسه در سطح استان برگزار شد. برای برگزاری آزمون سراسری با بیش از ۵۱ هزار داوطلبی که در اختیار آموزش و پرورش است نیز آمادگی داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ضمن تقدیر از همکاری خبرگزاری ایسنا در پوشش اخبار آموزش و پرورش خوزستان، بیان کرد: امیدواریم با هماهنگی همه در برگزاری کنکور سراسری که در چهار روز در نوبت صبح برگزار می‌شود، خوب عمل کنیم. همچنین برای اجرای پروژه مهر در شرایط قرمز و سفید نیز آمادگی کامل داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: امسال نیز به تمام مدارس اعلام کردیم که پایه‌های میانی نیاز به تهیه پوشاک ندارند و تنها پایه‌های ورودی باید پوشاک مدرسه تهیه کنند. پایه‌های میانی می‌توانند از پوشاکی که در سال قبل داشتند، استفاده کنند.

مودت در پایان با اشاره به افزایش زمان فعالیت مدارس در تابستان، گفت: با توجه به اینکه تعطیلی زیادی در استان داشتیم و شرایط استان از نظر شیوع کرونا به مدت دو ماه قرمز بود، در مراجعه والدین برای ثبت‌نام مشکل داشتیم، بنابراین علاوه بر دوشنبه و چهارشنبه، به مدارس اعلام کردیم که در روزهای شنبه نیز فعال باشند. این تصمیم به این منظور اتخاذ شد که از تجمع والدین جلوگیری شود و آمار ثبت‌نامی‌ها افزایش یابد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا