ایران و جهان

ترامپ: اگر در انتخابات پیروز شوم سریع با ایران به توافق می رسیم


به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس جمهور آمریکا در سخنانی مدعی شد که در صورت پیروزی در انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور خیلی سریع با ایران به توافق خواهد رسید.

«دونالد ترامپ» بامداد شنبه (به وقت تهران) در واکنش به گزارش دستگاه اطلاعاتی آمریکا پیرامون تلاش ادعایی ایران، چین و روسیه برای دخالت در انتخابات آمریکا گفت: آخرین فردی که روسیه دوست دارد در قدرت باشد، دونالد ترامپ است چرا که هیچ‌کس با این کشور سخت‌گیرتر از من نبوده است.

رئیس‌جمهور آمریکا افزود: چین دوست دارد ما انتخاباتی داشته باشیم که در آن دونالد ترامپ به جو بایدن خواب‌آلود می‌بازد. در صورتی که جو بایدن رئیس‌جمهور شود، چین صاحب کشور ما خواهد شد. مگر خوابش را ببینند که کشورمان را تصاحب خواهند کرد.

ترامپ خطاب به خبرنگاری که در این باره سوال پرسیده بود با این ادعا که گزارش دستگاه اطلاعاتی آمریکا فقط به چین و روسیه مربوط نیست و ایران را هم شامل می‌شود، گفت: در این گزارش نام ایران هم هست و شما به آن اشاره نکردید. ایران دلش نمی‌خواهد من رئیس جمهور شوم. این را اعلام کنم، اگر من برنده شوم خیلی سریع با ایران به توافق می‌رسیم. با کره شمالی خیلی سریع به توافق می‌رسیم.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا