ایران و جهان

بیستمین جشن «حافظ» کلید خورد/ شب‌نشینی سینمایی زیر سایه کرونا


به گزارش خبرنگار مهر، بیستمین جشن سینمایی تلویزیونی «دنیای تصویر» امشب شنبه ۲۵ مردادماه با حضور محدود برخی چهره‌های سینمایی و تلویزیونی به‌منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، با یک ساعت تأخیر و رأس ساعت ۲۲ با اجرای احسان علیخانی در محوطه روباز عمارت «دانیال» در گرم دره کرج آغاز شد.

این جشن امسال به دلیل شرایط کرونایی قرار بود به صورت آنلاین برگزار شود اما به دلایلی در دقیقه ۹۰ پخش اینترنتی آن لغو و اعلام شد مبلغ پرداخت شده بابت پیش‌خرید بلیت این جشن از سوی علاقمندان، به آن‌ها عودت داده خواهد شد.

به‌رغم لغو پخش آنلاین، این جشن متعلق به بخش خصوصی طبق روال هر سال، در موعد اعلام‌شده برگزار شد تا برگزیدگان سینمایی و تلویزیونی آن معرفی شوند. حضور حداقلی مدعوین و نیز نظارت بر رعایت نکات بهداشتی حین ورود مهمانان به محل برگزاری، از جمله ملاحظات کرونایی در برگزاری این رویداد محسوب می‌شود.

رضا یزدانی، شبنم مقدمی، مصطفی زمانی، مهران مدیری، امیر آقایی، ژاله صامتی، سیاوش اسعدی، نرگس آبیار، سارا بهرامی، نوید محمدزاده، هوتن شکیبا، محسن تنابنده، الناز شاکردوست، مریلا زارعی و… از هنرمندان حاضر در این مراسم هستند.

ایمان معلم فرزند کوچک‌تر زنده‌یاد علی معلم، بنیان‌گذار جشن حافظ، در ابتدای مراسم، ضمن خوش‌آمدگویی به حاضران تأکید کرد که این جشن به دلیل ملاحظات کرونایی در محوطه روباز برگزار خواهد شد.

سپس امید معلم فرزند ارشد زنده‌یاد معلم و دبیر بیستمین جشن حافظ روی صحنه آمد و گفت: خانم‌ها آقایان سلام. به بیستمین جشن حافظ خوش آمدید. قبل از هر چیز می‌خواستم بگویم خوشحالم که به بیستمین سال حافظ رسیدیم و خرسندم در این سال با وجود همه اتفاقات تلخی که برای جهان رخ داد، بازهم در اینجا هستیم.

این گزارش تکمیل می‌شود…


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا