اجتماعیاخبار خوزستانتیتر دوستون وسط

اردوگاه درمان، صیانت و اشتغال معتادان متجاهر در خوزستان افتتاح می شود

به گزارش پایگاه خبری خوز ۲۴ ؛محسن حویزه معاون اجتماعی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به تفاهم نامه ایجاد شده بین سازمان بسیج و ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: این کمپ در زمینی به مساحت ۵ هکتار در پادگان شهید فرجوانی با هدف جمع آوری، درمان، صیانت و اشتغال معتادان متجاهر مشمول ماده ۱۶ با همت سپاه ولیعصر(عج) خوزستان و شورای هماهنگی مبارزه با مواد استان خوزستان به عنوان بزرگترین کمپ معتادان متجاهر استان خوزستان در هفته دولت افتتاح و راه اندازی می شود.
وی افزود: این اردوگاه که با تعامل و مشارکت دستگاه ها و نهادهای نظیر استانداری خوزستان، دانشگاه علوم پزشکی اهواز، سازمان بهزیستی استان خوزستان، سازمان فنی و حرفه ای استان خوزستان و شهرداری اهواز آماده افتتاح و پذیرش ۴۰۰ نفر از معتادان متجاهر را در طول سال دارد.
دبیر قرارگاه جوادالائمه سپاه ولیعصر(عج) با تأکید با فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با شناسایی آسیب های اجتماعی متجاهر می باشد که طی تفاهم نامه منعقده فی مابین سازمان بسیج با ستاد مبارزه با مواد مخدر برای ریشه کن کردن این پدیده شوم اجتماعی راه اندازی و ایجاد کمپ معتادان متجاهر ماده ۱۶ در استان می باشد.
وی ادامه داد: این اردوگاه شامل دو فاز درمان و مهارت آموزی با امکاناتی نظیر درمانگاه، آسایشگاه سالن غذاخوری و سالن های تخصصی مهارت افزایی فنی و حرفه ای آماده بهره برداری می باشد.
محسن حویزه معاون اجتماعی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با یادآوری فرایند درمان، صیانت از معتادان و خانواده های ایشان ، ارائه آموزش های لازم فنی و حرفه ای و آموزش مهارت های زندگی به افراد بستری شده گفت: زمان برگزاری آیین افتتاحیه اردوگاه کرامت با حضور مسئولین کشوری و استانی در روز سوم شهریور ماه مصادف به هفته دولت به صورت ویدئو کنفرانس اجراء می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا