ایران و جهان

تسهیلات جدید برای دانشجویان آماده دفاع


مسعود رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، در تشریح جزئیات جلسه هیأت رئیسه دانشگاه تربیت مدرس، گفت: در جلسه روز گذشته مقرر شد آن دسته از دانشجویانی که کار پژوهشی دارند و حداکثر ظرف مدت یک ماه آماده دفاع نهایی می‌شوند، می‌توانند به مدت یک ماه در خوابگاه‌های دانشگاه مستقر شوند.

معاون دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس افزود: همچنین قرار است یک ظرفیت خوابگاهی محدود برای دانشجویانی که امتحان جامع دارند، در نظر گرفته شود. برنامه ریزی و معرفی تدریجی این دسته از دانشجویان از سوی آموزش دانشگاه و بر اساس ظرفیت تعیین شده از سوی مدیریت دانشجویی خواهد بود.

رضایی در ادامه اعلام کرد که براساس تصمیم هیأت رئیسه دانشگاه، امتحانات پایان ترم این دانشگاه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

اظهار کرد: همچنین برای آن دسته از دانشجویانی که به دلیل شرایط کرونایی، از دفاع جامانده اند تسهیلاتی در نظر گرفته خواهد شد؛ البته پرونده دانشجویان ابتدا باید در کمیسیون موارد خاص مورد بررسی قرار گیرد و پس از تأیید در خصوص بخشش جریمه و یا سنوات تصمیم گیری خواهد شد.

وی در همین رابطه ادامه داد: در خصوص دانشجویان شهریه پرداز نیز پرونده‌ها در کمیسیون موارد خاص مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت تأیید، مساعدت و همراهی لازم صورت خواهد پذیرفت.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا