اجتماعیاخبار خوزستانایران و جهانتیتر دوستون وسط

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان خبرداد: ۵ اولویت کلیدی خوزستان تصویب شد

سیدکریم حسینی، رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با بیان اینکه مجمع نمایندگان خوزستان با حضور اعضا به طور منظم در حال تشکیل و پیگیری است، اظهار داشت: در بین اعضای این دوره وحدت و وفاق حداکثری حاکم است و این می‌تواند زمینه توسعه همه جانبه استان را فراهم سازد.
وی درباره جلسات مجمع نمایندگان استان افزود: این مجمع قبل و بعد از افتتاحیه مجلس جلساتی را داشته است و اخیرا نیز دو جلسه داشته است.
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان درباره مصوبات مجمع نمایندگان خوزستان بیان داشت: در جلسه اخیر به اتفاق نظر ۵ اولویت مهم و کلیدی استان به تصویب رسید. همچنین هر یک از نمایندگان مقرر شد تا جلسه بعدی مجمع ۳ اولویت مهم حوزه انتخاباتی خود را به مجمع ارائه دهند.
وی گفت: این اولویت‌ها دسته بندی و به طور مشترک و با عزم عمومی نمایندگان استان در صحن مجلس پیگیری می‌شود. این نگاه کلان و این همدلی می‌تواند زمینه رشد و آبادانی استان را فراهم سازد.
حسینی بیان داشت: مجمع نمایندگان خوزستان با هماهنگی سایر نمایندگان در حال رایزنی و برنامه‌ریزی برای تدارک نشست‌های با مسئولان و روسای سایر قوا‌ست. هماهنگی‌ها برای دیدار نمایندگان استان با وزرا و معاونین و مسئولین دستگاه‌ها در سطح کشور و استان صورت گرفته و به زودی جدول زمان بندی این نشست‌ها مشخص می‌شود.
این عضو فراکسیون انقلابی مجلس درباره طرح شفافیت آرا که یکی از دغدغه های مشترک همه نمایندگان مجلس است اظهار داشت: مقدمات طرح آماده و امضاهای لازم جمع‌آوری شده است. به زودی پس از تشکیل فراکسیون‌ها در صحن مطرح می شود.
وی درباره تصویت اعتبارنامه نمایندگان گفت: درباره تصویب اعتبارنامه نمایندگان، اعتبار نامه همه نمایندگان مجلس به جز تاجگردون نماینده گچساران تعیین تکلیف شده است. اعتبارنامه نماینده گچساران نیز به دلیل مسائلی در مراحل بررسی است و نتیجه نهایی آن به زودی مشخص می‌شود.

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا