ایران و جهان

پلیس آمریکا دو کارمند خبرگزاری رویترز را با گلوله هدف قرار داد


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ام اس ان بی سی، درگیری‌ها میان معترضان و پلیس در اطراف کاخ سفید به شلیک گلوله‌های حاوی فلفل علیه معترضان منجر شد.

این اعتراضات در واشنگتن و بویژه در اطراف کاخ سفید به درگیری میان نیروهای پلیس و معترضان منجر شد و معترضان نیز در مقابل اقدام به آتش زدن برخی خودروها در این منطقه و شکستن شیشه‌های مغازه‌ها و فروشگاه‌ها کردند.

معترضان در شعارهای خود کشته شدن شهروندان سیاه پوست توسط پلیس آمریکا را شرم آور عنوان کرد و خواستار توقف کشتار سیاه پوستان آمریکایی شدند.

از سوی دیگر خبرگزاری رویترز اعلام کرد که دو کارمند این رسانه خبری در جریان اعتراضات از سوی نیروهای پلیس آمریکا هدف گلوله پلاستیکی قرار گرفتند.

یکی از این افراد که رویترز نام آن را نیز اعلام کرده تصویربردار این شبکه بود که هنگام فیلمبرداری هدف گلوله پلاستیکی پلیس آمریکا قرار گرفت و آسیب دید.

همچنین یکی دیگر از کارمندان رویترز نیز در نزدیکی یک ایستگاه گاز هدف گلوله پلیس آمریکا قرار گرفت. این دو حادثه به فاصله چند دقیقه در شب گذشته رخ داده است و خبرگزاری رویترز امروز با اعلام آن از پیگیری حادثه خبر داد.

در جریان پوشش رسانه‌ای اعتراضات جاری در آمریکا نیروهای امنیتی این کشور خبرنگاران را هدف قرار می‌دهند و پیش از این نیز خبرنگار سی ان ان آمریکا هنگام تهیه گزارش از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شد.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا