ایران و جهان

پرسپولیس توان دریافت غرامت از استوکس را ندارد/ «بند»های دردسرساز


به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس پس از حدود چهار ماه غیبت آنتونی استوکس تصمیم به فسخ قرارداد مهاجم پرحاشیه خود گرفت.

او که برای نیم فصل حضور با پیراهن پرسپولیس ۲۵۰ هزار دلار قرارداد بست طبق توافق با مدیران وقت این باشگاه مبلغ ۱۵۰ هزار دلار را یکجا و بصورت نقد در همان نخستین روز قراردادش دریافت کرد.

مهاجم ایرلندی سرخ پوشان پس از بازی هفته دوم پرسپولیس مقابل الشارجه امارات در لیگ قهرمانان آسیا از گل محمدی تقاضای مرخصی دو روزه کرد تا در دبی امارات بماند اما او هرگز به ایران بازنگشت تا برای پرسپولیس بازی کند.

پس از عدم بازگشت این بازیکن به تمرینات پرسپولیس، صحبت‌های زیادی راجع به امکان دریافت غرامت از استوکس توسط مسئولان باشگاه مطرح شد که هرگز اجرایی نشد.

مدیران وقت پرسپولیس در حالی جریمه غیبت مهاجم ایرلندی سرخ‌ها در هر بازی را ۵۰ هزار دلار اعلام کردند که نه تنها توان اجرایی کردن آن را نداشتند بلکه برای حضور ۶۵ دقیقه‌ای این بازیکن، ۱۵۰ هزاردلار پرداخت کرده بودند.

نکته جالب توجه اینکه استوکس در آخرین نامه ارسالی خود به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد به دلیل شیوع کرونا قادر به بازگشت به ایران نیست و این باشگاه باید طبق قرارداد، ۲۰ هزار دلار دیگر به او بپردازد.

سرخ‌ها هم برای اینکه همچون باشگاه تراکتور تبریز با شکایت استوکس در دادگاه مبنی بر دریافت مطالبات خود روبرو نشوند اقدام به فسخ با او گرفتند و مدعی دریافت غرامت از وی در دادگاه‌های بین المللی شدند.

پیگیری‌های خبرنگار مهر، نشان می‌دهد بندهای مالی مندرج در قرارداد استوکس در صورت عدم پرداخت دستمزد ماهیانه این بازیکن به ضرر پرسپولیس خواهد بود و تمام نکات مربوط به غیبت این بازیکن را در تمرینات و بازی‌های رسمی پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تحت الشعاع قرار می‌دهد.

ادعایی که تا امروز هیچ‌گونه شکایت حقوقی بابت این قرارداد از سوی پرسپولیس به فیفا ارسال نشده است. قراردادی که به استوکس بابت خوشگذرانی در دبی و لندن اطمینان خاطر داده است و حاضر نیست برای بازی با پیراهن پرسپولیس به ایران بازگردد.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا