ایران و جهان

مرکز بزرگ تجاری در بزرگراه بعثت تهران در آتش سوخت/ کسی آسیب ندید

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی اطلاع رسانی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ساعت ۲:۱۶ دقیقه امروز، آتش نشانان به محل یک مورد آتش سوزی گسترده در بزرگراه بعثت قبل از سه راه افسریه مراجعه کردند.

وی افزود: آتش سوزی در طبقه سوم مرکز تجاری زیتون رخ داده است و در طبقه سوم این مجتمع تالار پذیرایی بزرگی به وسعت ۵۰۰ الی ۶۰۰ متر قرار دارد.

ملکی گفت: ایستگاه اول آتش نشانی در مدت زمان کمتر از ۴ دقیقه به محل رسید و در حال حاضر ۷ ایستگاه آتش نشانی به همراه ۴ دستگاه نردبان و بالابر هیدرولیکی و چندین دستگاه تانکر آب و خودروی تجهیزات تنفسی به همراه عوامل شهرداری منطقه در محل حاضر هستند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: زمانی که نیروهای ما به محل رسیدند تمام ۵۰۰-۶۰۰ متر فوقانی کاملاً شعله ور بوده است و از همه اضلاع شعله‌های آتش به ارتفاع چندین متر بالا می‌زد و صدای انفجارهایی شنیده می‌شد که احتمالاً به دلیل وجود سیلندرهای گاز بوده است. سقف روی طبقه که یک سقف شیشه‌ای و غیرمقاوم بود در دقایق اولیه تخریب شد.

ملکی در پایان گفت: در حال حاضر آتش کاملاً خاموش شده است، نیروهای ما مدت زیادی است که به داخل نفوذ پیدا کرده‌اند، خوشبختانه آتش کاملاً خاموش شده، احتمال سرایت به اطراف وجود ندارد و نیروهای ما در حال لکه گیری هستند.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا