ایران و جهان

محمدجواد کولیوند قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس شد


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، وزیر کشور در حکمی محمدجواد کولیوند را به سمت قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس منصوب کرد.

متن کامل حکم رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به محمدجواد کولیوند بدین شرح است:

با عنایت به مراتب تعهد، تجارب مفید و موثر، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت قائم مقام وزیر در امور مجلس منصوب می‌نمایم.

تعامل پویا، کارآمد و اثربخش با مجلس شورای اسلامی و ارتقای سطح مراودات و تعاملات مربوط و تلاش در جهت تقویت آن، ایجاد هماهنگی در کلیه حوزه‌ها و بخش‌های وزارت متبوع در ارتباط با پیگیری امور مربوط به نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و بررسی و اعلام نظر راجع به طرح‌ها و لوایح، از جمله اموری است که انتظار دارد با جدیت در جهت تحقق آن کوشش و اهتمام نمایید.

توفیق روز افزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا… العظمی خامنه ای «مدظله العالی» در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

خبرگزاری مهر پیش از این در خبری اعلام کرده بود که محمد جواد کولیوند در راستای ابلاغیه دبیر هیئت دولت به اعضای کابینه برای تصدی «معاونت پارلمانی» به ساختمان فاطمی وزارت کشور می‌رود.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا