اجتماعیاخبار خوزستانتیتر دوستون وسط

سفر قریب‌الوقوع حجت‌الاسلام رئیسی به خوزستان

حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد، در رابطه با تعدادی از افراد متمول با توجه به رانت‌هایی که در استان اتفاق می‌افتد و عدم تعیین محدوده به شدت در حال سوءاستفاده هستند و آنچه که من احساس کردم این است که زمین‌خواری به شدت در حال اتفاق افتادن است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: یک انسان فقیر اگر بخواهد خانه‌ای بسازد به انواع و اقسام او را آزار می‌دهند اما افرادی هستند که هکتارها زمین را بدون سند رسمی، قطعه‌ بندی کرده و حتی واگذار می‌کنند.

به گفته وی خیابان‌ها برخلاف دستورات مجموعه شهرداری و غیره در حال توسعه است که در مجموع این‌ها سبب شده که مطالبات به حق مردمی افزایش پیدا کند و از جهت دیگر کم‌توجهی را از جانب برخی مسؤولین شاهد هستیم.

هشدار به زمین خواران

موسوی‌فرد گفته: مثلا فضای آموزشی به منطقه اسلام آباد تخصیص پیدا کرده است اما متاسفانه با رانت‌هایی که اتفاق افتاده مشکلاتی ایجاد شده است که در این زمینه نیز پیگیر هستیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان این را هم گفته مشکل اصلی وجود افرادی است که مانند زالو به جان مردم افتاده‌اند اما ما از آن‌ها غافل نیستیم و گمان نکنند حالا که با کمک چند مسؤول توانسته‌اند مشکلشان را حل کنند از دید ما مخفی است بلکه زیر ذره‌بین هستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان خطاب به زمین‌خواران و مفسدان اقتصادی گفته: به حول و قوه الهی به زودی آقای رئیسی به استان خواهد آمد و ما کار خود را خواهیم کرد، تا آن زمان هرچه می خواهید ببلعید اما همه این‌ها در پایان به مردم باز خواهد گشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا