ایران و جهان

درخواست اهالی موی‌تای از وزیر ورزش برای تغییر مدیریت این رشته

به گزارش خبرنگار مهر، موی تای از جمله رشته‌های تحت پوشش فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی بود که در دوران سرپرستی شهرام عظیمی (معاون فعلی باشگاه استقلال)، پس از برکناری درخشان نیا از مسئولیت این رشته و حضور جواد نصیری به عنوان سرپرست، خردادماه سال گذشته به فدراسیون انجمن‌های ورزشی منتقل شد. در نهایت نیز مجمع سالیانه این رشته، نصیری را به عنوان رئیس انجمن انتخاب کرد.

اما هفته گذشته برخی از اساتید این رشته رزمی با ارسال نامه‌ای به وزارات ورزش خواستار تغییر مدیریت در این رشته شدند. در این نامه آمده است:

«با سلام و آرزوی توفیقات الهی، با احترام، این‌جانبان مربیان، داوران، قهرمانان و پیشکسوتان جامعه موی تای کشور به استحضار می‌رسانیم، نظر به روی کار آمدن آقای جواد نصیری به عنوان سرپرست انجمن موی تای کشور و علی رغم کارنامه پرانتقاد ایشان اعم از:

۱- برکنار مدیران و عناصر کلیدی، فنی و تأثیرگذار موی تای در سطح استان‌های کشور بدون در نظر گرفتن توانمندی، صلاحیت فنی و مدیریتی آنان.

۲- گزینش بازیکنان منتخب خارج از روند قانونی و انتخاب با توجه به مسائل مالی و…. علی رغم شعار حمایت مالی از تیم ملی و ملی پوشان

۳- صدور ابلاغ‌های متعدد مربیگری و سرمربیگری تیم‌های ملی از بدو انتصاب بگونه ای که افراد منتسب، ناشناخته و فاقد تعصب و تعهد فنی و مدیریتی بخوبی ملموس می‌باشد.

۴- عدم صدور و تحویل احکام فنی و قهرمانی ادوار گذشته

۵- اعلام ابطال و بی کیفیت خواندن احکام صادر فنی در سطح کشور و به طبع برگزاری ادوار مختلف و اخذ مبالغ هنگفت تحت این عنوان

علیهذا کلیات مطرح شده موجبات بی اعتمادی اهالی این رشته در کشور را نسبت به اساتید و مسئولان را در پی داشته است و لیکن موجب رکود شدید موی تای در جهت جذب و گسترش این ورزش کهن شده است.

لذا خواهشمند است با توجه به حضور پربرکت و دلسوزانه اساتید و پیشکسوتان موی تای کشور نسبت به تغییر مدیریت فعلی و ایجاد مدیریتی مدبرانه و مقتدر، موی تای کشور از وضعیت اسفناک فعلی نجات دهید

اما نکته مهم افزایش مشکلات موی تای در طول یکسال گذشته است و متأسفانه در دوران سرپرستی عظیمی تصمیماتی در این فدراسیون اتخاذ شد که تبعات مانند همین موی تای، بیشتر مشکلاتی را برای اهالی این دست رشته‌ها ایجاد کرده است و اهالی این رشته امیدوار به دخالت وزارت ورزش و برون رفته این رشته از وضعیت فعلی می‌باشند.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا