ایران و جهان

حفظ جان مردم اولویت اصلی پلیس/ پلیس آمریکا حقوق بشر رانمی‌شناسد


به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسن کرمی با بیان اینکه آموزش مستمر و به‌روز کارکنان موجب ارتقا توان عملیاتی در مأموریت‌ها خواهد بود، اظهار کرد: امروز نیروی انتظامی و به خصوص یگان ویژه پس از هر مأموریتی نسبت به بررسی نقاط ضعف و ارتقا نقاط قوت اقدامات مطلوبی را انجام می‌دهد که این مهم باعث انجام موفق مأموریت‌های محوله و دستیابی به توانمندی‌ها و دستاوردهای قابل توجهی شده است.

وی خاطرنشان کرد: یگان ویژه ناجا به منظور انجام اقدامات بازدارنده، با توجه به هر مأموریتی تاکتیک مخصوص به آن را طراحی کرده و متناسب با آن نیز از تجهیزات خود استفاده می‌کنند؛ نیاز است فرماندهان و کارکنان در سطوح مختلف، به این امر توجه ویژه داشته و آموزش‌ها را بر مبنای آن دنبال کنند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با بیان اینکه عملکرد مثبت نیروی انتظامی و یگان‌های ویژه ثابت کرده که پلیس ایران از سایر پلیس‌های جهان مخصوصاً آمریکا سرآمد است، عنوان کرد: عملکرد پلیس آمریکا را در حوادث اخیر همگان شاهد هستیم، آن‌ها حقوق بشر را نمی‌شناسند و بدون تحلیل و بررسی موضوعات با تجمع کنندگان برخورد قهری انجام می‌دهند، در صورتیکه اولویت اصلی پلیس ایران در مأموریت‌ها حفظ جان مردم و ایستادگی مقتدرانه در عین رأفت اسلامی در مقابل مخلان نظم و امنیت است.

این مقام ارشد انتظامی تأکید کرد: نتیجه موفقیت‌های یگان ویژه در مأموریت‌ها، نیروی انسانی با آمادگی بالا، بهره برداری صحیح از تجهیزات در اختیار و توجه به آموزش‌های نوین است، مجموعه یگان‌های ویژه می‌بایست همواره آن را مورد توجه قرار داده و در ارتقا آن اهتمام بیشتری داشته باشد.

سردار کرمی در پایان گفت: تمام تلاش ما در مأموریت‌ها حفظ جان نیروها و مردم است، لذا برای تحقق این امر تاکتیک‌های مناسبی را طراحی می‌کنیم و مورد بهره برداری قرار می‌دهیم تا با کمترین خسارت مأموریت‌ها را به سرانجام برسانیم.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا