اخبار خوزستاناقتصادیتیتر دوستون وسط

تامین ۳۳ میلیارد ریال برای اشتغال و اقدامات فرهنگی در ملاشیه اهواز

به گزارش پایگاه خبری خوز ۲۴ به نقل از ایرنا مرتضی موصلی روز پنجشنبه در راستای ارتقای عدالت اجتماعی در مناطق محروم خوزستان بیان کرد: براساس تفاهمنامه‌ای که بین کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان و مجمع جهادگران خوزستان منعقد شده برنامه‌های مفیدی برای پیشرفت منطقه ملاشیه اهواز در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: براساس این تفاهمنامه بیش از ۳۳ میلیارد ریال بودجه تامین خواهد شد که با محوریت ایجاد حداقل ۷۰ فرصت شغلی، تامین و تعمیر مسکن بخشی از خانواده‌های نیازمند منطقه و همچنین ارایه خدمات فرهنگی به‌ ویژه فرهنگ قرآنی، هزینه خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان ادامه داد: امید است بتوانیم با همکاری مجمع جهادگران خوزستان برای کاهش فقر در این منطقه گام‌های موثری برداریم.

وی افزود: همچنین در راستای منویات رهبر معظم انقلاب در رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه، خدمات خوبی از ماه مبارک رمضان با همکاری نیکوکاران ، نیروهای جهادی و سپاه، در این منطقه و دیگر مناطق محروم و کم برخوردار آغاز شده که تا ماه‌های آینده این حرکت ادامه خواهد داشت.

موصلی بیان کرد: شناسایی خانواده‌های نیازمند برای توانمند سازی همچنان اولویت کمیته امداد امام خمینی(ره)است که در ماه های آینده در این زمینه اقدامات موثری صورت می‌گیرد.

ملاشیه محله‌ای در جنوب غربی اهواز و در حاشیه جاده اهواز – خرمشهر واقع است. این محله کم برخوردار از مناطق پرجمعیت اهواز است.

 اشتغال یکی از مهمترین و جدیترین مطالبه مردم این منطقه است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا