ایران و جهان

امکانات فوتبال بانوان افتضاح است/نمیدانم چرا لیگ راتعطیل نمی کنند


زهرا قنبری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت آغاز به کار لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: بحث بر سر تعطیلی مسابقات بود و اکثر مربیان و بازیکنان تمایل به تعطیلی داشتند اما نمی دانم چرا وضعیت لیگ برتر فوتبال بانوان را مشخص نمی‌کنند. زمانی که همه راضی به تعطیلی هستند و هیچ شک و شبهه‌ای برای تیم قهرمان وجود ندارد، چرا تکلیف را مشخص نمی‌کنند.

بازیکن تیم شهرداری بم ادامه داد: شرایط فوتسال با فوتبال متفاوت است. قهرمان فوتسال مشخص نیست و آنها باید رقابت کنند اما در فوتبال همه چیز مشخص است. نمی دانم چرا اطلاع دقیقی در این زمینه نمی‌دهند. امیدوارم مسابقات تعطیل شود چرا که شرایط کرونا وخیم‌تر شده است.

وی افزود: به این دلیل مخالف برگزاری مسابقات هستیم چرا که هیچ امکاناتی نداریم. تیم‌ها باید به صورت زمینی مسافرت کنند. برخی از تیم‌ها شرایط تهیه اتوبوس اختصاصی را ندارند و به همین دلیل باید با اتوبوس‌های بین راهی حرکت کنند و این خطر را برای آنان بیشتر خواهد کرد. هزینه‌ای که قرار است برای رفت و آمدها انجام شود را می‌توانند برای تسویه حساب بازیکنان خرج کنند.

قنبری اظهار داشت: اگر پول و امکانات بود ما هم دوست داشتیم مسابقات برگزار شود اما امکانات بانوان کافی نیست و در واقع در مقایسه با آقایان افتضاح است. با این امکانات نمی‌توانیم تضمینی برای سلامت بازیکنان داشته باشیم. در غیر این صورت من نیز دلم برای فوتبال تنگ شده و دوست دارم هر چه سریع‌تر بازی کنم.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا