ایران و جهان

امروز اعلام می‌کنیم عوارض کرونا در کشور، امنیتی نشد


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات در حاشیه نشست ستاد کرونا استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: ما در آغاز شیوع بیماری کرونا دغدغه‌ای داشتیم که مسائل اقتصادی و اجتماعی و عوارض ناشی از آن موجب چالش امنیتی شود که امروز اعلام می‌کنیم عوارض کرونا در کشور، امنیتی نشد.

وی ادامه داد: علت این بود که مردم دیدند همه مسئولان به پرچمداری مقام معظم رهبری به صحنه آمدند و جلسات هیئت دولت به ریاست رئیس جمهور، در تعطیلات نورزی تعطیل نشد و وزارت بهداشت نیز کاملاً فعال بود.

وزیر اطلاعات اظهار داشت: به لحاظ وجود کالا در فروشگاه‌ها نیز نگرانی داشتیم؛ اما هم اکنون هیچ دغدغه‌ای دراینباره نداریم. مردم ما نجابت نشان دادند، مانند برخی کشورها به فروشگاه‌ها یورش نبردند و هم اکنون آرامش در کشور برقرار است.

علوی افزود: در این مدت نگرانی هم از بابت اقشار تنگ دست جامعه داشتیم که مردم و دولت و نیروهای مسلح به عرصه آمدند و با بسته‌های معیشتی و کمک‌های مومنانه این دغدغه هم برطرف شد.

وی با قدردانی از عملکرد استاندار تهران و یکایک اعضای ستاد کرونای استان تهران به ویژه زالی، عنوان کرد: صیانت از تهران با شهرهای دیگر تفاوت می‌کند و اگر شما زلزله تهران را با دیگر شهرها مقایسه کنید، به حساسیت تهران پی می‌برید.

وزیر اطلاعات از عملکرد رسانه ملی و دیگر رسانه‌ها در نمایش عملکرد همه دستگاه‌ها قدردانی کرد و اضافه کرد: اگر رسانه‌ها این گونه منصفانه به میدان نمی‌آمدند، ما شاهد این آرامش نبودیم. یکی از عوامل کاهش دغدغه امنیتی ما و همچنین افزایش تاب آوری مردم، عملکرد منصفانه و بزرگوارانه رسانه ملی و دیگر رسانه‌ها در موضوع کرونا بوده است.

علوی درباره شرایط کنونی کشور نیز تصریح کرد: براساس نظرسنجی‌ها هرچه از شیوع کرونا می‌گذریم، نارضایتی مردم از دستگاه‌ها و سازمان‌ها در بحث کرونا کمتر و رضایت آن‌ها رو به افزایش است.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا