ایران و جهان

امروز آخرین مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی


به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به اعلام اصلاحات و رشته محل‌های جدید در دفترچه راهنمای آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹، مهلت جدید ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون این دوره‌ها که از ۲۵ خرداد آغاز شده است، امروز شنبه ۳۱ خرداد به پایان می‌رسد.

هزینه ثبت نام و انتخاب رشته دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ به مبلغ ۴۶۰ هزار ریال (۴۶ هزار تومان) است و داوطلب در صورت تمایل به استفاده از خدمات پیام کوتاه سازمان سنجش آموزش کشور، باید مبلغ ۴۶۶ هزار ریال (۴۶ هزار و ۶۰۰ تومان) را از قسمت خرید کارت تهیه کند.

داوطلبان در صورت تمایل به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیر دولتیغیر انتفاعی باید سریال ۹ رقمی علاقه مندی به رشته‌های غیر انتفاعی را به مبلغ ۹۳ هزار ریال (۹ هزار و ۳۰۰ تومان) را از قسمت خرید کارت تهیه کنند.

اصلاحات و رشته محل‌های جدید علاوه بر رشته‌های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون کاردانی به کارشناسی ۹۹ در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قابل مشاهده است.

آن دسته از متقاضیان که در بازه زمانی تعیین شده (از ۱۷ تا ۲۷ اردیبهشت ۹۹) موفق به ثبت نام شده‌اند می‌توانند نسبت به ویرایش فرم ثبت نام و انتخاب رشته خود تا ۳۱ خرداد ۹۹ اقدام کنند.

همچنین داوطلبانی که موفق به ثبت نام در اردیبهشت نشده‌اند نیز می‌توانند نسبت به ثبت نام تا ۳۱ خرداد ۹۹ اقدام کنند.

آزمون رشته‌های با آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ جمعه ۱۴ شهریورماه برگزار می‌شود.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا