ایران و جهان

استقلال- فولاد در چه صورت زیبا می‌شود؟/ شروع دوباره لیگ قشنگ است

علی چینی در گفتگو با خبرنگار مهر به شروع مجدد رقابت‌های لیگ برتر اشاره کرد و گفت: واقعاً خوشحالم از اینکه بعد از مدت زیادی تعطیلی فوتبال می‌توانیم یکبار دیگر شاهد برگزاری لیگ باشیم. در این مدت حسابی احساس دلتنگی داشتیم و آرزو می‌کردیم هرچه زودتر فوتبال در ایران هم شروع شود.

این پیشکسوت فوتبال ایران خاطرنشان کرد: البته آرزوی بزرگ‌تر ما این بود که کرونا از بین برود و بعد فوتبال شروع شود. اما حالا که متاسفانه همچنان با کرونا درگیر هستیم باید بیاموزیم که فوتبال را هم مثل سایر مشاغل در کنار کرونا داشته باشیم.

مربی پیشین آبی پوشان گفت: بعد از چهار پنج ماه تعطیلی بازی استقلال و فولاد می‌تواند یک آغاز زیبا برای این مسابقات باشد. هر دو تیم قبل از تعطیلات فوتبال خوبی ارائه می‌دادند و اگر شرایط را حفظ کرده باشند این بازی می‌تواند زیبا باشد.

چینی گفت: در دو سوی میدان دو مربی جوان روی نیمکت نشسته‌اند که نه تنها الان در زمره مربیان خوب قرار دارند، بلکه از ذخایر جوان مربیگری در ایران هستند. قطعاً در آینده‌های نه چندان دور خیلی بیشتر از مجیدی و نکونام خواهیم شنید.

وی افزود: نتیجه گیری مربیان جوان در فوتبال ایران اتفاق خوبی است و باعث می‌شود مدیران راحت تر به مربیان جوان و نسل‌های جدید مربیگری اعتماد کنند و من خودم به عنوان یک مربی جوان آرزو می‌کنم امثال مجیدی و نکونام بتوانند کارنامه خوبی از خود به جا بگذارند.

پیشکسوت آبی‌ها در خصوص شرایط این تیم در ادامه مسابقات لیگ برتر گفت: الان نمی‌شود در این مورد قضاوت کرد چون شرایط تیم باتوجه به تعطیلی بلند مدت می‌تواند نسبت به قبل از تعطیلات تفاوت کرده باشد. باید صبر کنیم و یکی دو بازی ببینیم و بعد در این خصوص قضاوت کنیم. اما من به شدت به عملکرد مثبت بازیکنان و کادر فنی خوشبین هستم و امیدوارم بازی‌های دلچسب همراه با نتایج خوبی از این تیم شاهد باشیم.

مربی سابق استقلال در خصوص حواشی اخیر این تیم و ضرب العجل‌های متوالی فیفا بیان داشت: این اتفاقات اصلاً خوب نیست و متاسفانه باشگاه ما الان باید تاوان بازیکنان و مربیانی را بدهد که اصلاً در حد این تیم نبودند. ای کاش در گذشته دقت بیشتری صورت می‌گرفت تا این همه بازیکن کم کیفیت به این تیم نمی‌آمدند که حالا در صف طلب کاری ایستاده باشند.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا