ایران و جهان

احتمال خودکشی منصوری مطرح است


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، علی باقری در ارتباط تلفنی با خبر بیست و سی جمعه شب شبکه دو سیما درباره آخرین جزئیات خبر مرگ غلامرضا منصوری قاضی سابق کشور و متهم متواری پرونده اکبر طبری در هتل محل اقامتش در رومانی، افزود: مطلع شدیم یکی از شهروندان ایرانی در رومانی که تحت تعقیب دستگاه قضایی ایران بود درگذشته است و سفارت ایران در بخارست و پلیس اینترپل ما پیگیر موضوع هستند تا از زوایای حادثه مطلع شوند.

وی گفت: در تماس‌هایی که تا این لحظه با مقامات رومانیایی داشته‌ایم این احتمال وجود دارد که وی خودکشی کرده باشد، اما اینترپل ایران پیگیر این موضوع است که فردی که تحت تعقیب دستگاه قضایی بوده است باید به‌گونه‌ای تحت نظر باشد که صدمه‌ای به او وارد نشود.

معاون بین‌الملل قوه قضاییه ادامه داد: تعداد دیگری از متهمان تحت تعقیب در کشورهای غربی داریم که این کشورها همکاری خوبی برای استرداد آن‌ها انجام نمی‌دهند.

وی تاکید کرد: ابعاد مختلف پرونده‌ای که قاضی منصوری درگیر آن بود به دلیل اینکه طرف‌های دیگر موضوع در اختیار قوه قضاییه هستند روشن است و نبود وی صدمه‌ای به ابعاد مختلف پرونده وارد نمی‌کند هر چند که استرداد او می‌توانست به بازگشت وجوه و اموالی که توسط وی اختلاس شده است و همچنین مجازات او کمک کند.

آقای باقری تصریح کرد: پرونده ابعادش روشن است و درگذشت این فرد ایرادی به اتمام روشن پرونده وارد نمی‌کند.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا