ایران و جهان

«پیام قدس» در روز جهانی قدس شنیدنی می‌شود/ همبستگی روی موج رادیو


مریم رستمی مدیر طرح و تولید رادیو پیام در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تدارک این شبکه برای ایام پایانی ماه مبارک رمضان گفت: شبکه رادیویی پیام با تدارک ویژه برنامه‌های متنوع در مناسبت‌های تقویمی آخر ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس، روز آزادسازی خرمشهر و عید سعید فطر این ایام را گرامی می‌دارد.

رستمی بیان کرد: ویژه‌برنامه «پیام قدس» که از بخش شامگاهی روز پنجشنبه اول خرداد آغاز و تا پایان بخش شامگاهی روز جمعه دوم خرداد ادامه خواهد داشت ضمن پخش بیانات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری با موضوع قدس و فلسطین و مطالب و موسیقی‌های مرتبط با روز قدس برای اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین، سخنرانی مقام معظم رهبری را در روز قدس به صورت زنده پخش می‌کند.

رستمی افزود: رادیو پیام در روز سوم خرداد که مصادف است با روز آزادسازی خرمشهر با تولید و پخش برنامه‌های «دلدادگان» (پخش صدای رزمندگان و…)، برنامه «صدا، سکوت، حماسه» (بررسی فیلم‌های مربوط به آزادسازی خرمشهر همراه با پخش موسیقی فیلم)، «پرنیان صدا» که در این برنامه هم بخش‌هایی از برنامه‌های تولید و پخش شده در دوران جنگ و آزادسازی خرمشهر پخش خواهد شد به استقبال سالروز آزادسازی خرمشهر خواهد رفت.

وی متذکر شد: رادیو آوا نیز با پخش ترانه‌های سنتی، پاپ و محلی در بخش‌های مختلف شبکه و برنامه «عشق می‌نوازد» به بررسی ترانه‌های مربوط به آزادسازی خرمشهر می‌پردازد.

مدیر طرح وتولید رادیو پیام یادآور شد: با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و درمانی در پیشگیری از بیماری کرونا و عدم برگزاری راهپیمایی در روز جهانی قدس امسال، رادیو پیام ذیل پویش «بنی آدم اعضای یک پیکرند» برای ابراز همدردی با کودکان مظلوم فلسطین طرح «نقاشی روز قدس» را در دستور کار دارد که در این طرح فرزندان ایران اسلامی می‌توانند با موضوع قدس و فلسطین نقاشی‌های خود را تهیه و همراه تصویر خودشان برای پخش از رادیو نمای رادیو پیام از طریق در گاه‌های ارتباطی این شبکه ارسال کنند.

رستمی در پایان صحبت‌هایش بیان کرد: رادیو پیام در روز عید سعید فطر نیز با تولید ویژه برنامه «پیام فطر» به استقبال عید بزرگ مسلمانان می‌رود. در این روز رادیو پیام ضمن پخش نماز عید سعید فطر با بخش‌های متنوع و جذاب همراه مخاطبان خواهد بود. رادیو تصویری رادیو پیام و رادیو آوا نیز در این ایام همزمان با پخش برنامه‌ها از آنتن شبکه با پخش تصاویر مرتبط در کنار هموطنان خواهد بود. مخاطبان می‌توانند ضمن دریافت این برنامه‌ها از گیرنده‌های رادیو و دستگاه گیرنده دیجیتال ست تاپ باکس تصاویر ارسالی خود را در رادیونمای رادیو پیام و رادیو آوا مشاهده کنند.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا