ایران و جهان

تعاملات اقتصادی را با کشورهای جهان گسترش دهیم


مهرداد لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اولویت گذاری دولت در سال جاری اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و تأثیرات منفی این بیماری بر جامعه، دولت در سال جاری باید همه امکانات خود را بسیج کند تا کشور را به روال عادی برگرداند.

وی افزود: در وهله اول همه مسئولان باید تلاش کنند تا سلامتی مردم تأمین شود و حداکثر تا خردادماه کشور به حالت عادی بازگردد.

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی با اشاره به آثار منفی اقتصادی حاصل از شیوع کرونا در کشور، گفت: آثار منفی اقتصادی این قضیه بسیار زیاد است چرا که تولیدکنندگان تولیدات خود را قطع و یا به حداقل رسانده‌اند و صنعت گردشگری کشور در عرصه داخلی و خارجی تعطیل شده است.

لاهوتی بیان کرد: از سوی دیگر کشور در شرایط تحریم قرار دارد و بر این اساس باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای برون رفت از مشکلات اقتصادی در سال ۹۹ اندیشیده شود چرا که در این سال سخت همه تکیه دولت به دریافت مالیات بود که با این شرایط نمی‌تواند مالیات وصول کند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت برگرداندن روال اقتصادی کشور به حالت عادی، اظهار داشت: ما باید با کشورهای دنیا ارتباطات و تعاملات خود را گسترش دهیم و به این نکته توجه کنیم که در بسیاری از کشورهای دنیا اولویت اصلی اقتصاد است اما در ایران این چنین نیست که این مسئله باید در سال جاری مورد توجه قرار گیرد.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا