ایران و جهان

ادامه لیگ فوتبال قطعا بدون تماشاگر/ لیگ تا ۱۱ مرداد تمام خواهد شد


به گزارش خبرنگار مهر، سهیل مهدی عصر امروز چهارشنبه با اشاره به آخرین تصمیمات اتخاذ شده برای شروع تمرینات و مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: پس از برگزاری جلسات پرتعداد تضمین های لازم از سوی سازمان لیگ به مسئولان تصمیم گیر ارائه شده تا بهترین تصمیم را برای مسابقات بگیرند.

وی ادامه داد: مسابقات لیگ برتر قطعاً بدون تماشاگر برگزار خواهد شد. ما نسبت به ایجاد فضای بهداشتی برای برگزاری مسابقات تضمین داده ایم. ضمن اینکه با همکاری تیم های پزشکی باشگاه ها پروتکل های بهداشتی را رعایت خواهیم کرد. تست های لازم از بازیکنان و عوامل برگزاری مسابقات گرفته خواهد شد و نتیجه آن به فدراسیون پزشکی و ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام خواهد شد.

سرپرست کمیته مسابقات لیگ برتر با بیان اینکه مسابقات با حداقل نفرات و عوامل برگزاری شروع خواهد شد ادامه داد: احتمالاً در فاز اول زمان شروع تمرینات را از اوایل خرداد خواهیم داشت و در فاز دوم زمان شروع مسابقات را اعلام خواهیم کرد که احتمالاً اواخر خرداد خواهد بود.

وی با اشاره به اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون ایران مبنی بر شروع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در روز ۱۱ مرداد گفت: هر چقدر که ما بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که زمان بیشتری در اختیار تیم ها باشد به سود بازیکنان خواهد بود. ضمن اینکه بازیکنانی که قرار است برای تیم ملی هم بازی کنند شرایط بهتری پیدا خواهند کرد.

مهدی در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که شرایطی را فراهم کنیم که تیم ها با آرامش کامل تمرینات خود را شروع کنند و بتوانیم مسابقات را به موقع برگزار کنیم و به پایان برسانیم.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا