اخبار خوزستاناقتصادیتیتر دوستون وسط

اجرای ۱۱۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی در شهرک صنعتی بندر امام خمینی

به گزارش  پایگاه خبری خوز۲۴ به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان؛ ” اخلاق محمدیان ” امروز ( ۲۳ اردیبهشت) در بازدید از پروژه های عمرانی در دست اجرا در شهرک صنعتی بندر امام خمینی اظهار کرد: شبکه برق فشار متوسط ۳۳ کیلوولت به طول ۶ کیلومتر جهت تامین ۸ مگاوات برق با اعتبار ۳۳ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد در دست اجرا می باشد و بزودی به مرحله بهره برداری خواهد رسید‌‌.
وی اجرای شبکه مخابرات به روش فیبرنوری را یک نوآوری و فرصت مطلوب در عرصه تامین زیرساخت های مورد نیاز برای سرمایه گذاری دانست و عنوان کرد: عملیات اجرایی شبکه مخابرات شهرک صنعتی بندر امام خمینی به طول ۵ کیلومتر و با اعتبار ۶ میلیارد ریال به اتمام رسیده است.
محمدیان در رابطه با سایر پروژه های عمرانی آماده بهره برداری در شهرک صنعتی بندر امام خمینی بیان کرد: احداث شبکه روشنایی با فناوری LED به طول ۳ کیلومتر با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال به اتمام رسیده است.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان در ادامه از پروژه زیرسازی و خیابان سازی فاز توسعه شهرک صنعتی بندر امام خمینی که به طول ۵ کیلومتر و با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در حال اجرا است بازدید نمود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا