ایران و جهان

طرح فاصله‌گذاری هوشمند از شنبه باید با نظارت دقیق اجرا شود


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی پس از دریافت گزارش‌های جداگانه‌ای از وزیران کشور و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند از روز شنبه و آغاز فعالیت کسب و کارهای کم‌ریسک در همه استان‌ها به جز تهران، تاکید کرد: این طرح باید با نظارت دقیق و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا اجرا شود. فعالیت کسب و کارهای کم ریسک در تهران نیز قرار است از سی‌ام فروردین آغاز شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این گفت‌وگو گزارشی را از آخرین وضعیت استان‌ها و تهران در روزهای گذشته و امروز و میزان آمادگی و ارزیابی از اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی ارائه کرد.

حجت‌الاسلام حسن روحانی در گفتگو با سعید نمکی، ضرورت هماهنگی لازم با سایر دستگاه‌ها و نظارت دقیق و جدی از سوی وزارت بهداشت برای رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی از سوی کسب و کارهای کم‌ریسک را در دوره اجرای این طرح، مورد تاکید قرار داد.

عبدالرضا رحمانی فضلی نیز در این گفت‌وگو گزارشی را از کار کمیته امنیتی و اجتماعی ارائه و بر آمادگی وزارت کشور برای اجرای دقیق طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی تاکید کرد.

رئیس‌جمهور در این گفت‌وگو، هماهنگی منسجم‌تر وزارت کشور با وزارت بهداشت برای پیشبرد طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی و بازفعالیت کسب و کارهای کم‌ریسک از روز شنبه را ضروری خواند و تاکید کرد: تمامی پروتکل‌های بهداشتی باید به طور دقیق در همه این کسب و کارها، اماکن عمومی و به‌ویژه در وسایل نقلیه عمومی اجرا و مراعات شود.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا