ایران و جهان

سیل پرند تلفات جانی و مصدومیتی نداشت


منصور درجاتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پشت پارک «مشاهیر» یک روددره طبیعی است که تردد در آن منطقه نیز ممنوع بوده و تابلو برای ممنوعیت تردد نیز دارد، اما متأسفانه تعدادی خودرو به تذکرات و ممنوعیت تردد بی توجهی کرده و در این روددره اتراق کرده بودند، که در ابتدا شرایط عادی بوده اما پس از وقوع بارش‌ها و جمع شدن آب در این مقطع در میان گل و لای مانده و گرفتار شدند.

وی افزود: در حال حاضر تمام سرنشینان خودروهای گرفتار در منطقه سیل زده نجات یافتند و خدا را شکر هیچ مصدومیت و یا تلفات جانی نداشتیم، ولی خودروها هنوز در منطقه مورد بحث گرفتار هستند.

آب گرفتگی فاز ۳ و ۵ در حال تخلیه است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران ادامه داد: خوشبختانه بارش‌ها مقطعی و لوکال بوده و در حال حاضر نیز شرایط عادی است و به لودرها به سوی منطقه در حال حرکت هستند و به زودی خودروهای گرفتار نیز از میان گل و لای بیرون خواهند آمد.

وی در خصوص ریزش دیوار بلوک‌های فاز ۶ و آب گرفتگی فازهای ۳ و ۵ نیز گفت: فاز ۶ نیز در کنار همین روددره قرار داشته و آب گرفتگی مقطعی دارد، اما در فازهای ۳ و ۵ به دلیل جانمایی نامناسب همواره و پس از بارش‌ها آب از مناطق بالادست به این فاز آمده و شاهد آب گرفتگی هستیم.

درجاتی گفت: در این فازها نیز نیروهای آتش نشانی و نیز اداره آب و فاضلاب حضور دارند و در حال تخلیه آب از منازل مردم هستیم.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا