ایران و جهان

رفع مشکل نقدینگی شرکتهای دانش بنیان تولیدکننده محصولات کرونایی


به گزارش خبرنگار مهر، علی وحدت در بخش گفتگوی تلفنی گفتگوی ویژه خبری در خصوص عملکرد صندوق نوآوری و فعالیت شرکتهای دانش بنیان در زمینه کرونا گفت: با این اتفاقی که در کشور رخ داد مشاهده شد که کشور نیازهای مختلفی در زمینه‌های مختلف دارد.

وی با تاکید بر اینکه اما شرایط کشور نشان داد که تجربه کافی و انباشت لازم در حوزه‌های مختلف را داشتیم، گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی با دستور رئیس جمهوری وارد عرصه عمل در زمینه مبارزه با کرونا شد و از همان اسفند ماه در صدد برآمدیم از شرکتهای دانش بنیان تولید کننده محصولات مرتبط حمایت کنیم.

به گفته وی، در همان اسفندماه ۷۰ شرکت دانش بنیان وارد عرصه تولید شدند که از آنها حمایت کردیم و تجهیزات مورد نیازشان را فراهم آوردیم تا نیاز کشور را برطرف کنند.

رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری گفت: دستگاه ونتیلاتور، کیت‌های تشخیص، ماسک، تجهیزات بیمارستان، و… از جمله تولیدات شرکتهای دانش بنیان و فناور بودند که با حمایت صندوق نوآوری به تولید رسیدند.

وی خاطر نشان کرد: حمایت‌های صندوق در همان اسفند ماه برابر با ۲۰۰ میلیارد تومان بود که این شرکتها مشکل نقدینگی نداشته باشند و بتوانند تولید کنند.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا