ایران و جهان

دفتر آیت الله سیستانی ۱۰۰۰ بسته معیشتی در شاهرود توزیع کرد


به گزارش خبرنگار مهر، دفتر مرجع عالیقدر جهان اسلام، آیت الله العظمی سیستانی به مناسبت فرارسیدن ماه رمضان و همچنین دورانی که برخی اقشار مردم از بابت کرونا دچار خسران و ضرر شدند، یک هزار بسته معیشتی شامل اقلام ضروری مصرفی خانوار را بین نیازمندان شهرستان شاهرود توزیع کرد.

حجت الاسلام محمد اشرفی مسئولان توزیع اقلام اساسی دفتر آیت‌الله العظمی سیستانی در شاهرود به خبرنگار مهر، گفت: این یک هزار بسته اقلام معیشتی هدیه‌ای از طرف معظم له برای نیازمندان در آستانه ماه مبارک رمضان است.

اشرفی با بیان اینکه این بسته‌های اقلام مصرفی هر کدام ۲۵۰ الی ۳۰۰ هزار تومان ارزش ریالی دارند، ابراز کرد: مجموعاً نزدیک به سه میلیارد ریال برای این اقلام هزینه شده است.

وی با بیان اینکه اقلام بین نیازمندان و محرومان شهرستان شاهرود طبق خواسته دفتر این عالم گرانقدر جهان اسلام توزیع می‌شود، افزود: این بسته‌ها شامل برنج، گوشت، روغن، شکر، حبوبات، ماکارونی، رب و سویا است که در آستانه ماه رمضان بین مردم توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هرساله مراجع عظام و تقلید در آستانه ماه رمضان از مصارف خیریه اقلام مورد نیاز محرومان جامعه را تأمین و توزیع می‌کنند.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا