ایران و جهان

تمام بدهی‌های باشگاه استقلال تا ۱۳ فروردین تسویه می‌شود!


رضا حسن زاده پیشکسوت و سرمربی تیم امید استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سال ۹۸ در مجموع سال چندان جالبی نبود. به خصوص برای من که برادرم را از دست دادم و تعدادی از اقوام نزدیکم نیز جراحی‌های سختی را پشت سر گذاشتند که در همین راستا از آقای دکتر ملک پور یک تشکر ویژه می‌کنم. برای من هم مثل بسیاری از مردم ایران سال ۹۸ از نظر اقتصادی، اجتماعی و سایر مسائل سال خوبی نبود. متأسفانه سطح نشاط جامعه به اوج افت رسیده و وقتی در کوچه و خیابان تردد می‌کنیم افسردگی را در چهره عموم مردم می‌بینیم. من سیاسی نیستم و اصلاً هم به گفتگوها و طرح مسائل سیاسی علاقه ندارم. اما وظیفه خودم می‌دانم امروز به بعضی مسائل اشاره کنم.

کاپیتان سابق تیم استقلال تصریح کرد: هرچقدر نشاط اجتماعی پایین و میزان افسردگی مردم بالا رفته، به همان میزان هم فاصله طبقاتی در کشور بیشتر و بیشتر شده تا جایی که امروز حد وسط نداریم. این پدیده نامبارک چیزی است که بیشتر از همه بلاهای زمینی و آسمانی مردم ایران را رنج می‌دهد و آرزو می‌کنم در سال ۹۸ این فاصله طبقاتی از بین برود.

حسن زاده خاطرنشان ساخت: البته این همه بلای زمینی و آسمانی به خصوص کرونا که کشور ما را به چالش بزرگی کشید، یک حسن هم داشت و تنها حسن آن این بود که در عمل نشان داد تعدادی از مسئولان ما ضعف دارند و نقاط ضعف این دسته از مدیران برملا شد. با همه وجود آرزو می‌کنم این نقاط ضعف در سال جدید با سرعت از بین رفته و به نقطه قوت تبدیل شود.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص آرزوی بزرگش برای سال ۹۸ گفت: در یک جمله باید بگویم امیدوارم حال مردم خوب شود. امیدوارم وقتی در خیابان تردد می‌کنیم چهره‌ها خندان باشد و نشاط اجتماعی در مردم دیده شود. امیدوارم غم‌ها به شادی تبدیل شود، تورم و گرانی از بین برود، فقر و بیکاری کامل از بین برود، بیمارستان‌ها و دادگاه‌ها خلوت و مراکز تفریحی شلوغ شود. امیدوارم آمار سلامتی بالا و آمار مرگ و میر کم شود. نمی دانم دیگر چه باید بگویم.

مدافع پیشین آبی پوشان در خاتمه و در پاسخ به این سوال خبرنگار مهر که از او خواست یک دروغ سیزده بدری بگوید بیان داشت: بنویسید همه بدهی‌های خارجی و داخلی استقلال تا روز ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ تسویه می‌شود.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا