ایران و جهان

امام جمعه تبریز به مقام معظم رهبری نامه نوشت


به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب از بذل توجه معظم له به روحانیون تبریزی تقدیر و برای مقابله با ویروس کرونا جهت تداوم اقدامات جهادی اعلام آمادگی کرد.

متن نامه به این شرح است:

باسمه تعالی

محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز

با سلام و تحیّات وافره؛ خداوند سبحان را شاکر و سپاسگزاریم که سایه پرچم ولایت و رهبری داهیانه حضرتعالی راه گشا و راهنمای تحقق آرمان‌های حضرت امام راحل و خون شهدای گلگون کفن خاک پاک ایران زمین است.

حضرت آقا حلاوت و شیرینی میلاد آخرین منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله اعظم با توجه و بذل عنایت حضرتعالی به روحانیون جهادگر آذربایجانی و طلاب حوزه علمیه تبریز به جانمان نشست.

هیچ مدالی بالاتر و ارزشمندتر از این نیست که مدال افتخار سربازی رهبر معظم انقلاب بر سینه طلابی باشد که در حوادث و بحران‌هایی همچون سیل استان گلستان و جنوب کشور، زلزله شهرهای میانه و سراب وارد میدان عمل شوند و همچنین با شیوع ویروس منحوس کرونا با لبیک به فرمان مولای خود لباس جهاد بپوشند و با حضور در وادی رحمت تبریز اموات مؤمنین را با اصول شرعی و پروتکل‌های بهداشتی به خانه ابدی بدرقه کنند.

ولی امر مسلمین جهان، باید به عرض برسانم که همه طلاب و روحانیون خطه آذربایجان همگام با سایر گروه‌های جهادی در ضد عفونی مناطق، خیابان‌ها و شهرها نقش آفرینی می‌کنند و با بیان رضایت حضرتعالی از این اقدامات انگیزه مضاعف برای عمل کردن به اوامرتان پیدا کرده‌اند.

حضرت آقا، با عنایات پروردگار و توجه حضرتعالی فعالیت‌های کادر درمانی در بیمارستان‌ها، نیروهای مسلح و اقدامات جهادی گروه‌های بسیج مردمی مختلف تا شکست کامل و غلبه بر ویروس منحوس کرونا دوام و قوام خواهد داشت.

در پایان از درگاه خداوند منان سایه مستدام و طول عمر با عزت و عظمت ولی امر مسلمین جهان را مسئلت داریم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز

سرباز ولایت؛ سید محمدعلی آل‌هاشم


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا