ایران و جهان

ابلاغ گام دوم مبارزه با کووید ۱۹/ثبت نام اصناف در سامانه


به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا رئیسی، افزود: بر این اساس مقرر شد تمامی واحدهای صنفی و صنعتی از صبح جمعه ۲۲ فروردین در سامانه ثبت نام اصناف و صنایع به نشانی salamat.gov.ir ثبت نام نمایند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت، گفت: ثبت نام از واحدهای صنفی و صنعتی به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

وی افزود: راهنماها و الزامات سلامت محیط و کار شاغلین و مشتریان با توجه به نوع فعالیت پس از تکمیل ثبت نام به صورت الکترونیک در اختیار افراد قرار خواهد گرفت.

رئیسی گفت: همچنین برای استفاده از تمامی راهنماها و الزامات می‌توان به سایت مرکز سلامت محیط و کار به نشانی http://markazsalamat.behdasht.gov.ir مراجعه کرد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت، همچنین از غربالگری ۷۰ میلیون و ۳۰۵ هزار نفر از هموطنان در قالب بسیج ملی مقابله با کرونا تا روز گذشته خبر داد و افزود: همکاران حوزه بهداشت در اقصی نقاط کشور و تیم‌های داوطلب در حال اجرای این بسیج ملی می‌باشند.

وی گفت: یکی از نتایج مهم این غربالگری کاهش مراجعات به مراکز درمانی و خدمت رسانی به مراجعان در پایگاه‌ها و مراکز جامع سلامت بوده است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به ثمربخش بودن بسیج ملی مقابله با کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی افزود: کاهش موارد ابتلاء و کاهش افراد فوت شده در روزهای اخیر نتیجه اجرای این دو طرح و توجه هموطنان به راهکار در خانه ماندن طی روزهای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی است.

رئیسی با تاکید مجدد بر اهمیت در خانه ماندن گفت: عدم ترددهای غیرضروری در سطح شهرها و انجام خریدها به صورت آنلاین و اینترنتی نقش بسزایی در کاهش موارد ابتلاء و قطع زنجیره انتقال این ویروس در روزهای آینده خواهد داشت.

معاون بهداشت وزارت بهداشت در پایان ضمن تاکید بر حضور همه مردم در بسیج ملی مقابله با کرونا گفت: از همه هموطنان می‌خواهم از طریق سامانه تلفنی ۴۰۳۰ و یا سامانه اینترنتی salamat.gov.ir در این بسیج ملی شرکت کنند.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا