ایران و جهان

معامله قرن شکست می‌خورد/«سردار سلیمانی» بزرگترین حامی مقاومت بود


به گزارش خبرنگار مهر، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی عصر امروز (دوشنبه) در دهمین همایش «غزه نماد مقاومت» با بررسی نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در تقویت محور مقاومت اسلامی فلسطین، گفت: غزه نمونه ایثار و مقاومت واقعی است. غزه حجتی برای تمامی امت اسلامی است و دیگر کسی نمی‌تواند بهانه بیاورد که نتوانستم در مقابل غرب، اسرائیل، آمریکا و به طور کلی جهان مستکبر مقاومت کنم.

وی افزود: ما باید در مقابل استکبار مقاومت کنیم و غزه نمادی است که نشان می‌دهد مقاومت پیروز است. سردار سلیمانی مسئله فلسطین را مسئله اصلی جهان اسلام می‌دانست؛ حاج قاسم بزرگترین حامی مقاومت در منطقه و مقاومت فلسطین بود.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه فلسطین از ۶ طرف تحت محاصره بود و حاج قاسم در غزه، مقاومت را ایجاد کرد، افزود: ایجاد مقاومت در غزه مانند ایجاد حفره‌ای در صخره‌ای بزرگ است ولی «حاج قاسم» این کار را کرد.

ابوشریف همچنین درباره معامله قرن، اظهار داشت: دشمنان می‌کوشند در آخرین تلاش خود از طریق معامله قرن مسئله فلسطین را حذف کنند. اما باید بگویم که این اتفاق نمی‌افتد. دشمنان در یکصد سال اخیر تلاش کردند رژیم صهیونیستی را تقویت کنند اما این رژیم هیچ ریشه‌ای در منطقه ندارند.

وی گفت: بر اساس قرآن کریم باید بگویم که آنان همانگونه که آمده اند، با خاری خواهند رفت از این رو معامله قرن شکست خواهد خورد و قرن عزت اسلام و مسلمانان شکل خواهد گرفت.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا