اجتماعیاخبار خوزستانتیتر دوستون وسط

عبدالمحسن فدعمی مطرح کرد: اگر از ۱۸ نماینده بخواهید در مورد عملکرد چهار ساله خود توضیح دهند، هیچ چیز برای گفتن ندارند.

 

به گزارش پایگاه خبری خوز ۲۴ عبدالمحسن فدعمی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوز ماهشهر-هندیجان، امیدیه، سربندر و بخش جولکی در نشست هم اندیشی با خبرنگاران با اشاره به اینکه یک چهارم بودجه کل کشور از ماهشهر تامین می شود، اظهار کرد: با این وجود سطح زندگی در این حوزه متناسب با خدمات دریافتی از آن نیست چراکه در زمان جنگ بودجه خوزستان به تدریج کم شد و بعد از جنگ این شیوه ادامه یافت و امروز سایر شهرها حتی از مرکز استان خوزستان برخوردارترند.

فدعمی وجود نعماتی چون نفت، دریا، معادن، استفاده بهینه از لایروبی کارون را امتیازاتی برای افزایش درآمد استان خواند و یادآور شد: متاسفانه کسی ما را نمی بیند، حتی کسانی که سمت گرفته اند نتوانسته اند توجه خاص مجلس و دولت را به استان جلب کنند، اگر از ۱۸ نماینده بخواهید در مورد عملکرد چهار ساله خود توضیح دهند، هیچ چیز برای گفتن ندارند.

وی تاکید کرد: در حوزه انتخابی ماهشهر، امیدیه- آقاجاری با بیش از ۲۰ پتروشیمی و متاثر بودن ازنفت و گاز توجهی به استفاده از این ظرفیت نشده تا جاییکه با چیره شدن مدیران غیر بومی حتی استخدام های کارگری نیز غیر بومی شدند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با یادآوری این مهم که َاستفاده از مدیران پروازی غیر قانونی است، گفت: آنها در جریان مسائل و مشکلات نیستند، هزینه های جانبی دارند، آیا مدیر بومی متخصص و متعهد نداریم؟

فدعمی حوزه انتخابی ماهشهر را با ۵۰۰ هزار نفر جمعیت بزرگترین حوزه انتخاباتی دانست که پشتیبانی نمی شود و تصریح کرد: با توجه به بیکاری جوانان منطقه می توان با تشویق سرمایه‌گذاران ملی و حمایت از سرمایه گذاران داخلی مشکلات بسیاری را حل کرد، توجه به این مهم باعث اشتغال، اشتغال به ازدواج و ازدواج به سلامت بیشتر جامعه منجر می شود.

این کاندید با ابراز تاسف از اینکه عده ای به فکر مناطق محروم و اقتصاد مملکت نیستند، خبرداد: ساخت پالایشگاه بیدبلند برای امیدیه مصوب شد اما نماینده بهبهان آن را کنسل و به بهبهان انتقال داد در حالیکه از نظر اقتصادی بردن گاز از امیدیه و کوهها به بهبهان و بازگشت آن به امیدیه با افت فشار و لوله کشی به صرفه نبود تمام این معضلات برای جذب بیش از ۲ هزار نفر در بهبهان نادیده گرفته شد.

وی عنوان کرد: در حالی که از دریا استفاده می شود، شیلات ماهشهر به خاطر آلودگی پتروشیمی استفاده ندارد، نفت در قانون موظف است یکسری خدمات به شهرها و روستاهای اطراف تاسیسات بدهد اما همه در جریان این قانون نیستند.

فدعمی تاکید کرد: امروز با داد و فریاد نمی توان امتیاز گرفت هر سازمانی ادبیات خاص خود را دارد و باید ادبیات آن را بدانیم، زمانی که امیدیه فرودگاه داشت حتی مراکز استان‌ها نداشتند، زمانی که فاضلاب داشت تهران نداشت اما امروز ۲۰ سال افت و عقبگرد داشته، این نشان می دهد ادبیات گرفتن امتیاز را نداشته اند.

وی با اشاره به اینکه من یک روستا زاده هستم که فقر رالمس کرده ام؛ خاطرنشان کرد: از کارگری به مدیریت رسیده و چیزهای زیادی یاد گرفته ام، از سواحل دریای هندیجان می‌توان برای اشتغال بهره برد و از سرمایه گذاران بومی حمایت کرد و در آن تلاش برای بومی کردن استخدام های شرکت نفت گامی محکم در تغییر شرایط نابه سامان جوانان این شهرهاست.

کاندیدای حوزه امیدیه- ماهشهر- سربندر و هندیجان با بیان اینکه نماینده بومی و متعهد می تواند در توسعه بیشتر زادگاهش نقش داشته باشد، پیگیری اشتغال جوانان در صنایع مختلف به ویژه نفت و گاز و پتروشیمی، حمایت از کارآفرینان بومی صاحب ایده و جذب سرمایه گذاران ملی، نظارت و توزیع عادلانه سهم مردم از آلایندگی صنایع، تلاش در جهت حفاظت از محیط زیست و هوای پاک را از اهداف کاندیداتوری خود ذکر کرد.

وی در پایان یادآور شد: ۱۵ سال پیش افتتاح شرکت صنعتی بین امیدیه و ماهشهر تصویب شد که می تواند چیزی حدود ۵ هزار اشتغال ایجاد کند اما بعد از رفتن “دانشیار” مجوز این شرکت داده نشد و پی گیری این موضوع نیز اهمیت بسیاری دارد که ما برای آن تلاش لازم را خواهیم کرد.

گفتنی است؛ فعالیت های مهندس عبدالمحسن فدعمی شامل : سه دوره شورای شهر امیدیه، رئیس شورای شهر امیدیه و سوابق کاری وی شامل رئیس امور اداری بهداری و بهداشت شهرستان نفت شهرستان امیدیه، رئیس امور اداری کارمندان شرکت نفت شهرستان امیدیه، رئیس تامین و تخصیص نیروی انسانی شرکت نفت شهرستان امیدیه، رئیس اداره شرکت نفت و شهرستان امیدیه، مدیر منابع انسانی شرکت نفت امیدیه، مشاور مدیر منابع انسانی شرکت ملی رئیس تامین و تخصیص مناطق نفت خیز جنوب است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا