اجتماعیاخبار خوزستانتیتر دوستون وسط

دعوت مدیرکل امور بانوان استانداری برای حضور در راهپیمائی ۲۲ بهمن

به گزارش پایگاه خبری پیام خوز ۲۴،مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان در پی فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است:
بسمه تعالی
در طول مبارزات انقلاب اسلامی زنان همراه با مردان در تمام صحنه ها حضور داشتند و پس از انقلاب نیز این حضور، ارج نهاده شده است.
زنانی که با تربیت شیرمردان غیور و حمایت معنوی آنان برای مبارزه با استکبار و طاغوت از اصلی ترین ارکان پیروزی انقلاب اسلامی بوده اند و در سال های پس از آن همواره مدافع ولایت و انقلاب هستند.
انقلابی که موجب دستیابی زنان ایران به جایگاه انسانی و ارزشی خود شد تا امروز با آزادی و حفظ کرامت خود در تمامی صحنه ها حضور داشته باشند.

زنانی که نیمی از جمعیت را تشکیل می‎دهند و توسعه بدون توجه به توانمندی‎های این قشر در جامعه امکان‎پذیر نخواهد بود که این مهم به برکت انقلاب اسلامی است.
بزرگداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن مصداق وفاداری ملت نسبت به آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و تجدید میثاق با خون شهیدان است.
اینک در یوم الله ۲۲ بهمن، زنان فرهیخته، متدین و انقلابی ما همگام با مردان ، با شرکت پرشور و حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پیام انقلابی بودن و انقلابی ماندن خود را به دنیا ارسال و قدرت و عزت ایران اسلامی را به جهانیان نشان خواهند داد.

از جامعه زنان شجاع و توانمند استان قهرمان پرور خوزستان برای شرکت هر چه باشکوهتر در این راهپیمایی خودجوش و مردمی دعوت می کنیم تا همچون سالهای گذشته با حضور پرشور و بابصیرت عزت، بزرگی و وفاداری خود را به آرمانهای امام و انقلاب اسلامی به نمایش بگذارند .
سیده فرانک موسوی
مدیرکل امور بانوان وخانواده استانداری خوزستان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا