ایران و جهان

اصلاح‌طلبان نمی‌توانند سهم خود در شکست‌های دولت را انکار کنند


حجت الاسلام احد آزادیخواه در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه نمایندگان مجلس در ارزیابی عملکرد دولت باید نگاه‌های جناحی و سیاسی خود را کنار بگذارند و بر اساس واقعیات عملکرد دولت را تحلیل کنند، اظهار داشت: متاسفانه برخی از نمایندگان مجلس به ویژه اعضای فراکسیون امید، در ارزیابی عملکرد دولت نگاه سیاسی دارند و از عملکرد ضعیف دولت انتقاد نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه لیست امید مجلس طی سال‌های اخیر همه جوره از اقدامات دولت حمایت کردند، گفت: این در حالی است که اگر آنان در همان مقطع اشکالات اجرایی دولت را مطرح می‌کردند و با استیضاح وزرا و طرح سوال از رئیس‌جمهور موافقت می‌کردند، قطعا کار دولت به اینجا نمی‌کشید.

آزادیخواه متذکر شد: برای مثال، دو سال قبل بحث استیضاح وزیر امور اقتصادی و دارایی وقت در مجلس مطرح بود اما لیست امید به استیضاح وی رأی ندادند که اگر در آن مقطع از عملکرد اقتصادی دولت نقد می‌کردند و به داد مردم می‌رسیدند، امروز کشور دچار مشکلات عدیده نمی‌شد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته اخیرا برخی از اعضای فراکسیون امید در اعلام مواضع خود تغییراتی ایجاد کرده و بعضا به برخی از اقدامات دولت نقد می‌کنند که انتقاد این روزهای آنها بسیار دیر است و مشکلی را حل نمی‌کند.

آزادی‌خواه بیان کرد: البته هدف اصلی اصلاح‌طلبان از انتقاد به عملکرد دولت، به دست آوردن وجهه اجتماعی خودشان است و می‌خواهند این ذهنیت را در جامعه به وجود آورند که آنان در شکست دولت به ویژه در زمینه اقتصادی سهیم نیستند اما مردم، عملکرد آنان در حمایت از دولت را فراموش نمی‌کنند.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا