ایران و جهان

۱۳۰۰ کلاس درس در ۱۱ ماه در خوزستان به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی امروز پنجشنبه ۱۲ دی ماه، در خصوص پروژه های مورد بهره برداری قرار گرفته در شهرستان اندیمشک، اظهار کرد: امروز پروژه آبرسانی شهرک امام رضا(ع) با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: مردم شهرکی که تا امروز حدود ۶ ساعت آب شرب سالم‌ داشتند، اکنون با بهره برداری از این پروژه میتوانند در تمام ساعات روز از آب شرب سالم‌ و بهداشتی برخوردار شوند.

شریعتی ادامه داد: یکی دیگر از این پروژه ها آغاز عملیات اجرایی پل اتصال کوی نیرو به اندیمشک با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال است که با همت اداره کل راه و شهرسازی آغاز شد و قرار است ظرف مدت ۶ ماه به بهره برداری برسد تا مردم از منافع آن بهره مند شوند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: تقاطع غیر همسطح بسیج با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان نیز امروز به طور رسمی گشایش یافت، این تقاطع در بزرگراه بندر امام به تهران قرار دارد که گشایش آن موجب افزایش سطح ایمنی و توسعه زیرساخت های شبکه راه های خوزستان شده است و از آنجا که شاهراه حیاتی حمل کالا است باید استاندارد باشد تا ایمنی لازم‌ برای حمل و نقل را داشته باشد.

شریعتی عنوان کرد: پروژه های سه گانه کانون پرورشی- آموزشی شهید رجایی و شهید باهنر (کانون های زبان خارجی) و سالن شهید قاسم زاده نیز امروز به بهره برداری رسید و به مردم و دانش آموزان شهرستان اندیمشک برای افزایش کیفیت آموزشی پیشکش شد.

وی با اشاره به اینکه کانون های زبان در توسعه فرهنگی دانش آموزان نقش ویژه ای دارند، بیان کرد: هرچه زیرساخت ها در منطقه ای افزایش پیدا کند شرایط رشد منطقه برای توسعه سریعتر فراهم خواهد شد.

استاندار خوزستان با اشاره به دغدغه مردم شهرک آزادی مبنی بر اینکه زمین های این شهرک فاقد سند هستند، تاکید کرد: امروز خدا را شاکر هستیم که سند شهرک آزادی صادر شده و اداره کل راه و شهرسازی به کمک بنیاد مسکن باید آنها را تفکیک کنند و طبق قوانین و ضوابط به مردم تحویل دهند تا این دغدغه ۳۰ ساله مردم‌ منطقه مرتفع شود.

شریعتی ضمن اشاره به اینکه خوزستان در احداث کلاس های درس برای دانش آموزان رکورد دار است، یاد آور شد: در ۱۱ ماه، توانستیم ۱۳۰۰ کلاس درس را به بهره برداری برسانیم. یعنی روزی ۴/۵ کلاس درس آماده شده است که یک رکورد در استان و شاید در کشور محسوب شده و تا کنون سابقه نداشته است؛ اگر با همین جدیدت ادامه دهیم میتوانیم به زودی به استانداردهای نُرم کشور که ۵/۱۲ است، برسیم تا عقب ماندگی های خود را در این‌ زمینه جبران کنیم.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا