ایران و جهان

گره‌گشایی از مشکلات مردم با عهدواره نهضت اجتماعی گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدرضا فکری شامگاه پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نخستین عهدواره نهضت اجتماعی استان گلستان را مطابق با استان‌های کشور برگزار کردیم.

وی تصریح کرد: با برگزاری این همایش به دنبال این هستیم در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی عهد ببندیم و به معیشت و حل مشکلات اجتماعی مردم کمک کنیم.

دبیر نهضت اجتماعی جوانان استان گلستان ادامه داد: در اجرای این عهدوار ۴۵ نفر از الگوهای موفق و برتر در عرصه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی  از جمله کارآفرینان که در حوزه‌های مختلف از جمله مطالبه‌گری، تفریح و نشاط عمومی جامعه، بهداشت، سلامت، ورزش و استارتاپ‌های مختلف فعالیت داشتند شناسایی کردیم.

فکری ابراز داشت: برحسب نظر کمیته داوری از مجموعه ۴۵ الگوی شناسایی شده در سطح استان ۱۳ مورد منتخب شد و در نخستین عهدواره نهضت اجتماعی استان فعالیت خود را معرفی کردند.

وی متذکر شد: با برگزاری نخستین عهدواره پیشرفت منطقه‌ای استان گلستان، درصدد فرهنگ‌سازی هستیم تا مردمی که در این همایش حضور یافتند با دستاوردها و دیدگاه‌های این کارآفرینان و برگزیدگان آشنا شوند.

دبیر نهضت اجتماعی جوانان استان گلستان یادآور شد: همچنین این همایش درصدد تقویت دغدغه‌مندی اجتماعی و فرهنگی برای تحقق گام دوم انقلاب است و بنا داریم با حمایت‌هایی که ارگان حاکمیتی از این جریان دارند، بتوانیم برخی از گره‌هایی که برسر راه فعالان اجتماعی و اقتصادی در استان وجود دارد را باز کنیم و به تسهیلگری در امر اشتغال بپردازیم.

فکری متذکر شد: در تلاش هستیم با قدرت مردم هسته‌های پیشرفت و پیشران مردمی را شکل دهیم، شعار ما در نهضت اجتماعی استان گلستان«سرزمین اتحاد اقوام برای پیشرفت ایران» در نظر گرفته شده است و با این شعار به میدان آمدیم و استان گلستان رنگین کمان اقوام است و امیدواریم بتوانیم از ظرفیت اقوام برای پیشرفت بهره‌برداری کنیم.

انتهای پیام/۸۳۰۱۵/


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا