ایران و جهان

پیروزی پرسپولیس ۱۰ نفره مقابل نساجی/ صعود تیم کالدرون به صدر جدول

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، امروز جمعه تیم های پرسپولیس و نساجی مازندران به مصاف هم رفتند که این بازی با یک گل به سود پرسپولیس تمام شد. 

در این مسابقه که از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه آزادی با حضور ۳۵ هزار تماشاگر آغاز شد، وحید امیری (۳۴) برای پرسپولیس گلزنی کرد. به این ترتیب پرسپولیس ۳۴ امتیازی شد تا با یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد. سپاهان هم ۳۱ امتیازی است. این تیم هم یک بازی معوقه با صنعت نفت دارد که این دیدار فردا برگزار می شود. 

ترکیب پرسپولیس و نساجی

گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس ترکیب تیمش برای این مسابقه را به این شرح انتخاب کرد:بوژیدار رادوشوویچ، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، محمد انصاری، مهدی شیری، احمد نوراللهی، محسن ربیع‌خواه، مهدی ترابی (۷۷ – سیامک نعمتی)، بشار رسن (۸۴ – سیدجلال حسینی)، وحید امیری، علی علی‌پور (۸۸ – فرشاد احمدزاده).

ترکیب نساجی هم با هدایت رضا مهاجری به این شرح بود: علیرضا حقیقی، مجتبی بیژن، مجتبی ممشلی، حامد شیری، احسان قهاری، سیدمحمد میری، محمدعرفان معصومی، علی‌اصغر عاشوری، حسین زامهران (۸۱ – محمدجواد جلالی)، رحمان جعفری (۸۶ – محمد قاضی)، محمد عباس‌زاده (۵۷ – محمدمهدی نظری).

نیمه نخست؛ گل اول روی ضد حمله ترابی

دقایق ابتدایی بازی موقعیت چندانی نصیب دو تیم نشد. در دقیقه ۲۲ محمد عباس زاده مهاجم نساجی ضربه‌ای به سمت دروازه پرسپولیس زد که توپ این بازیکن با اختلاف به بیرون رفت.پرسپولیس از دقیقه ۲۹ به بعد بر شدت حملاتش افزود. ابتدا علی علیپور ضربه‌ای فنی به سمت دروازه نساجی زد که علیرضا حقیقی این ضربه را مهار کرد. حقیقی در دقیقه ۳۱ هم روی شوت مهدی ترابی واکنش خوبی داشت و اجازه نداد توپ وارد دروازه اش شود.

در دقیقه ۳۴ بود که پرسپولیس روی یک ضد حمله و حرکت مهدی ترابی صاحب موقعیت شد و توپ به علی علیپور رسید. علیپور هم توپ را به نزدیکی‌های محوطه شش قدم نساجی سانتر کرد و وحید امیری با یک ضربه سر پرسپولیس را به گل اول رساند.

نیمه دوم؛ ۱۰ نفره شدن پرسپولیس و درخشش رادو

تیم نساجی نیمه دوم را با انگیزه جبران نتیجه آغاز کرد و در مجموع حملات بیشتری را نسبت به پرسپولیس انجام داد؛ بخصوص زمانی که سرخپوشان تهرانی ۱۰ نفره شدند. در دقیقه ۵۸ محسن ربیع خواه هافبک پرسپولیس با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا این تیم بیش از ۳۰ دقیقه با یک بازیکن کمتر بازی کند.

رادو شوویچ دروازه بان پرسپولیس که بعد از نیمکت نشینی بیرانوند روزهای خوبی را درون دروازه داشته است، امروز هم عملکرد خوبی داشت. او ابتدا در دقیقه ۶۴ به خوبی ضربه سر بازیکنان نساجی را مهار کرد. در دقیقه ۷۳ هم رادو توانست حمله در عمق نساجی و ضربه عرفان معصومی را راهی کرنر کند و دروازه را نجات بدهد.

با نزدیک شدن به زمان مسابقه، این تیم نساجی بود که فشار را روی دروازه پرسپولیس بیشتر کرد ولی سرخپوشان تهرانی از تک گل خود به خوبی محافظت کنند. سیامک نعمتی یکی از بازیکنان تعویضی پرسپولیس در دقیقه ۹۰ مصدوم شد تا تیم کالدرون در وقت های تلف شده ۹ نفره بازی کند!

بازی پربرخورد و یک اخراجی

مرتضی منصوریان داور این مسابقه در این بازی به محسن ربیع خواه از پرسپولیس و رحمان جعفری، عرفان معصومی، محمد میری و حسین زامهران از نساجی کارت زرد نشان داد. ضمن اینکه محسن ربیع خواه هافبک پرسپولیس در دقیقه ۵۸ با دریافت دومین کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا