ایران و جهان

پرسپولیس صدرنشین شد/سقوط استقلال به رده پنجم/نفت به تراکتور چسبید

به گزارش خبرنگار مهر، نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر در حالی در پایان هفته شانزدهم به تعطیلات زمستانی رسید که تیم فوتبال پرسپولیس با سه امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم عنوان صدرنشینی را به خود اختصاص داد. شاگردان گابریل کالدرون در پایان ۱۶ هفته موفق شدند ۳۴ امتیاز کسب کنند تا به تنهایی در رده نخست قرار بگیرند.

همچنین تیم فوتبال سپاهان اصفهان که روز شنبه نخستین باخت خود مقابل صنعت نفت آبادان را تجربه کرد، ۳۱ امتیازی ماند تا رده دوم را از آنِ خود کند.

تیم‌های فوتبال تراکتور و صنعت نفت آبادان نیز ۳۰ امتیازی شدند تا رده‌های سوم و چهارم را از آنِ خود کنند. استقلال تهران نیز که سه دیدار انتهایی خود در رقابت‌های لیگ برتر را بدون حضور سرمربی پشت سر گذاشت، ۲۹ امتیازی ماند تا در رده پنجم جدول بماند.

در انتهای جدول نیز تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با کسب ۶ امتیاز از هم اکنون خود را به عنوان گزینه نخست سقوط به لیگ دسته اول معرفی کرده است. البته این تیم که فصل نوزدهم به لیگ برتر آمده برای بازگشت به دسته اول یک همسفر دیگر هم دارد. گل گهر سیرجان با ۱۳ امتیاز در رده چهاردهم است.

البته پیکان با نتایجی که در نیم فصل اول کسب کرد هم می تواند یکی از گزینه های چسبیدن به انتهای جدول باشد.

در پایان نیم فصل اول رقابت  های لیگ برتر عیسی آل کثیر از تیم صنعت نفت آبادان با زدن ۹ گل عنوان بهترین گلزن را به خود اختصاص داد. شهریار مغانلو از پیکان، مهدی قائدی و شیخ دیاباته هر دو از استقلال با ۸ گل زده در رده های دوم سوم بهترین گلزنان قرار دارند.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا