ایران و جهان

پایان هفتمین مسابقات المپیاد ورزشی محلات یزد با اعلام نفرات برتر هر رشته

محمد فاضل یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از یزد، با اشاره به اینکه هفته پایانی المپیاد ورزشی محلات یزد با پیگیری مسابقات در رشته‌ها و رده‌های سنی مختلف برگزار شد، اظهار داشت: این دوره استقبال بسیار خوبی را در رشته‌های مختلف مشاهده کردیم.

مشخص شدن نفرات برتر تنیس روی میز

دبیر هفتمین المپیاد ورزشی محلات یزد در ادامه بابیان اینکه مسابقات تنیس روی میز نونهالان این المپیاد با حضور ۲۷ ورزشکار در ۹ گروه آغاز شد، خاطرنشان کرد: مسابقات به‌صورت دوره‌ای برگزار و در هر گروه دو نفر به دور حذفی صعود کردند که پس از ۵۹ مسابقه، حسن شیخی مقام اول، سید احسان میرزینلی مقام دوم و سید پارسا حضرتی مقام سوم را به دست آوردند.

حضور ۱۸ تیم در مسابقات کبدی بانوان

وی به مسابقات کبدی در بخش بانوان اشاره کرد و افزود: ۱۸ تیم در این دوره از رقابت‌ها ثبت‌نام و شرکت کردند که ۴۰ مسابقه بین این تیم‌ها برگزار شد.

یوسفی اضافه کرد: درنهایت پس از انجام ۴۰ مسابقه کبدی در بخش بانوان به ترتیب تیم‌های پاکنژاد الف، پاکنژاد ب و دختران مهتاب موفق به کسب عنوان‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات شدند.

رقابت‌های هیجان مسابقات گل کوچیک المپیاد ورزشی محلات یزد

دبیر هفتمین المپیاد ورزشی محلات یزد یکی از بخش‌های پرهیجان این دوره از المپیاد ورزشی محلات را برگزاری مسابقات گل کوچیک آقایان عنوان کرد و گفت: استقبال بسیار خوبی از این مسابقات با حضور ۲۰ تیم از محلات مختلف صورت گرفت.

وی تعداد مسابقات برگزارشده در رشته گل کوچیک آقایان را ۴۸ مسابقه اعلام کرد و اذعان داشت: پس از برگزاری مسابقات نفس‌گیر درنهایت تیم‌های غدیر امیرآباد، شهید هدایتی و مقاومت به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

کیفیت بسیار بالای مسابقات بدمینتون بانوان

یوسفی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات بدمینتون بانوان در المپیاد ورزشی محلات یزد، خاطرنشان کرد: در این مسابقات ۸۶ نفر شرکت کردند که درنهایت هانیه عظیمی مقام اول، دُرسا ستوده نیا مقام دوم، مینا دهقان و حنانه احمدنیری هم به سوم مشترک رسیدند.

دبیر هفتمین المپیاد ورزشی محلات یزد در خصوص کیفیت رقابت‌های بدمینتون بانوان، گفت: سطح کیفی مسابقات بسیار بالا و در حد انتخابی مسابقات کشوری بود و ما نیز بحث استعدادیابی را دنبال کردیم تا ان‌شاءالله استعدادهای این رشته بتوانند در آینده حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشند.

انتهای پیام/۹۰۰۱۳


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا