اخبار خوزستاناقتصادیتیتر دوتیتر یکستون وسط

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان: قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی کشور یعنی راه اندازی مجدد واحدهای صنعتی راکد و ایجاد اشتغال

 

به گزارش پایگاه خبر ی خوز ۲۴ به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان؛ اخلاق محمدیان در نشست بررسی مسائل و مشکلات صنعتگران شهرکهای صنعتی خوزستان که در شهرک صنعتی شماره ۴ اهواز برگزار شد با اشاره به اینکه رئیس جمهور قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی کشور را برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابلاغ کرده است گفت: به منظور حمایت از رونق تولید و تسهیل تسویه بدهی ریالی غیرجاری تولید کنندگان به بانک‌ها و مؤسسات اعتباری، چنانچه تسهیلات گیرندگانی که تمام یا بخشی از بدهی سررسید شده خود را تا پایان سال ۱۳۹۷ پرداخت نکرده‌اند، بخواهند بدهی غیرجاری خود را نقداً تسویه نمایند، بدهی آنان بر اساس دستور العمل ابلاغی محاسبه خواهد شد.

وی اظهار داشت: صنعتگران می توانند به منظور نحوه محاسبه وکسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان مراجعه کنند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان با بیان اینکه امسال تعداد زیادی واحد صنعتی راکد به چرخه تولید برگشته است افزود: قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی کشور یعنی رونق مجدد تولید و راه اندازی واحدهای صنعتی راکد که سبب ایجاد اشتغال و شرایط اقتصادی بهتر در منطقه می شود.

محمدیان ادامه داد: در شهرک صنعتی شماره ۴ اهواز ۳۰۷ قرارداد واگذاری زمین بسته شده است که از این تعداد ۱۴۰ واحد به بهره برداری رسیده و ۱۱۹ واحد صنعتی با اشتغال ۱۲۱۷ نفر هم اکنون فعال می باشند.

وی بیان داشت: در طی ۶ ساله گذشته به منظور بهسازی فضای کسب و کار ۳۶ پروژه عمرانی با اعتبار ۳۶۰ میلیارد ریال در این شهرک در قالب پروژه های عمرانی هزینه شده است.

محمدیان گفت: در حال حاضر ۴ پروژه عمرانی گاز، مخابرات، آسفالت و بهسازی معابر و مخزن هوایی آب با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان در زمینه خدمات حمایتی و نرم افزاری شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان از واحدهای تولیدی تصریح کرد: از ابتدای هر سال توسط معاونت صنایع کوچک این شرکت برنامه های مدون شده ای برنامه ریزی و به اطلاع صنعتگران محترم رسانده می شود که می توانند به فراخور حوزه کاری خود از آنها استفاده کنند.

در ادامه محمدیان از زحمات و پیگیری های اعضای شرکت خدماتی شهرک صنعتی شماره ۴ اهواز قدردانی کرد و جمعی از صنعتگران این شهرک که در جلسه حضور داشتند به بیان مسائل خود پرداختند .

گفتنی است شهرک صنعتی شماره ۴ اهواز ۱۹ مساحت دارد و در کیلومتر ۷ محور اهواز –ماهشهر  واقع شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا