ایران و جهان

لزوم همکاری حوزه و دانشگاه در برگزاری انتخابات/ تبلیغات دروغ جمع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در نشست ماهانه اعضای انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند، اظهار داشت: علاج اصلی مشکلات، معیارها و ملاک‌های زیرساخت مجلسی است که وکیل‌المله باشد نه وکیل‌الدوله.

وی بصیرت را از ملاک‌ها و معیارهای اصلی برای تأسیس مجلس در دوره بعدی ذکر کرد و بیان داشت: حوزه و دانشگاه به مردم کمک کنند که انتخابات مجلس انتخاباتی شایسته نظام جمهوری اسلامی باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی تبیین کرد: اگر مردم در انتخاب معیارها و ملاک‌های نماینده‌ای شایسته و اصلح، بصیرت به خرج دهند دارای مجلسی می‌شوند که بسیاری از مسائل را جبران کند.

آیت‌الله عبادی با اشاره به حادثه ۹ دی سال ۸۸، مطرح کرد: در سال ۸۸، هشت ماه کام مردم بهدلیل برخی توطئه‌ها و خیانت‌ها تلخ شد اما مؤلفه بصیرت حساب مردم را از فتنه‌گران جدا کرد.

وی با بیان اینکه اگرچه بصیرت مردم بعد از هشت ماه، حماسه ۹ دی را خلق کرد اما قانع‌کننده نیست چراکه ضایعاتی را به‌دنبال داشته است، اضافه کرد: در فتنه اخیر نیز بصیرت مردم در کمتر از دو روز آشوب‌ها را خنثی کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی برخلاف حکومت‌های استبدادی و وراثتی، اختیارات هر چهار سال به‌دست مردم بر می‌گردد، گفت: طبق قانون و مصوبات دولت باید در ریل مجلس حرکت کند لذا چهل سال آزمون خطا کافی است و باید تبلیغات دروغ جمع شود.


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا