اجتماعیاخبار خوزستانتیتر دوتیتر یکستون وسط

فولاد خوزستان کانون خدمت رسانی به شهروندان اهوازی و کارونی

به گزارش پایگاه خبری خوز ۲۴ به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان اظهار داشت: به دنبال بارندگی بی سابقه که منجر به آب گرفتگی معابر و مشکلاتی در عبور و مرور مردم شده بود، بلا فاصله قرارگاه محرومیت زدایی این شرکت اقدام به تشکیل کارگروه به منظور امداد رسانی و کاهش تالم شهروندان کرد.
وی در ادامه گفت: در همان ساعات اولیه در محل های مختلف که بارندگی، باعث آب گرفتی و مختل شدن زندگی مردم شده بود، حضور یافتیم و هماهنگی های لازم جهت حضور نیروهای متخصص و ماشین آلات صورت گرفت. از سویی دیگر، نماینده فولاد خوزستان به طور مستمر در ستاد بحران استان حاضر شد و تصمیمات ستاد را به اطلاع  قرارگاه محرومیت زدایی رساند.
مدیرعامل فولاد خوزستان از توزیع روزانه ی غذای بسته بندی و آب معدنی در میان اهالی دو شهر اهواز و کارون سخن گفت و افزود: علاوه بر این، ماشین آلات سنگین از جمله: بیل مکانیکی، مکنده آب های سطحی، تریلر، لودر و همچنین لوله های انتقال آب به مناطقی از جمله شهرک دانشگاه و فرهنگ شهر در اهواز و کوی محسن و قلعه چنعان در کارون انتقال داده شد.
محمدی از نصب پمپ ۸ اینچ و لوله کشی مسیر تصفیه خانه شرق اهواز خبر داد و گفت: آب گرفتگی در این منطقه به حدی بود که تا چندین ساعت عملا امکان تردد وجود نداشت. از طرفی برای ترمیم جاده های ارتباطی ۵۰۰ سرویس سرباره به نقاط مختلف اهواز و کارون ارسال شد.
وی تاکید داشت: مجموعه فولاد خوزستان هیچ گاه از خدمت رسانی و یاری همشهریان غافل نمی ماند؛ وظیفه خود می دانیم در مواقع ضروری نیروی انسانی و امکانات مجموعه را در امر یاری رساندن به مردم عزیز بسیج کنیم.
محمدی در پایان ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان بارندگی اخیر اظهار داشت: شرکت فولاد خوزستان در همه حال خود را ملزم به انجام مسئولیت های اجتماعی می داند؛ در دو جبهه ی پیشگیری و خدمات جهادی به فعالیت خود ادامه خواهیم داد و به اهالی مناطق آسیب دیده اطمینان می دهیم تا عادی شدن شرایط در کنارشان هستیم.
بنابرهمین گزارش ، بارندگی شدید ۲۵ آذرماه ۹۸ باعث آب گرفتگی معابر در شهرهای مختلف استان خوزستان و مختل شدن رفت و آمد شهروندان شد.

 

6515
61
915
6615
9511
951
94
494
64
651
65
562
59
5
95
5

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا