ایران و جهان

فرمانده کل قوا انتقام را فراتر از عملیات نظامی خواندند


به گزارش خبرگزاری مهر، سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در برنامه بحث روز گروه سیاسی رادیو ایران با اشاره به مطالبه رهبر معظم انقلاب، مردم و مسئولان برای انتقام سخت خون شهید سلیمانی و دیگر همراهان مجاهدش، بیانات امروز رهبر انقلاب را تکمیل کننده اقدام موشکی سپاه خواند و گفت: فرماندهی معظم کل قوا در دیدار مردم قم انتقام را فراتر از کار نظامی و عملیات نظامی خواندند و همانگونه که ایشان نوید دادند این تازه آغاز روزهای ذلت بیشتر آمریکا خواهد بود.

وی تصریح کرد: رجزخوانی‌های پی در پی آمریکا نشان داده که توخالی‌ست و در برابر اقتدار انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت عددی به حساب نمی‌آید.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح به شخصیت سردار سلیمانی نیز اشاره و تاکید کرد: شهید سلیمانی بواسطه نابودی داعش که دست پروده آمریکا بود، استخوانی در گلوی دشمن بود. به هر حال خون با برکت شهید بیشترین آسیب را به آمریکا وارد کرد.

سردار شکارچی درباره عملیات موشکی «شهید سلیمانی» سپاه در پایگاه امریکایی عین الاسد اظهار داشت: با عملیات در عراق یک آرامشی به مردم داده شد که جمهوری اسلامی مقتدر و عملیاتی و به دور از شعار است و بر همین اساس مهمترین پایگاه آمریکا را مورد اصابت موشک قرار داد.

وی در پایان درباره عملیات جنگ روانی آمریکایی‌ها پس از حمله موشکی سپاه، تصریح کرد: آمریکا تلاش می‌کند با عملیات جنگ روانی نگاه خودشان را به اذهان دیکته کنند و خلاء خود را در بحث نظامی که بسیار در آن ضعف دارند، جبران کند.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا