ایران و جهان

ضرورت انتقام سخت از دشمنان/ آمریکا باید از منطقه خارج شود


به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر یوسف نژاد عضو هیئت رئیسه مجلس، در جلسه علنی امروز نامه نمایندگان مجلس شورای اسلامی خطاب به رهبر معظم انقلاب درباره ضرورت انتقام سخت از عاملان شهادت سردار سلیمانی را قرائت کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

حضرت آیت الله العظمی خامنه ای

مقام معظم رهبری

سلام علیکم؛

اقدام ابلهانه دولت آمریکا در ترور سپهبد شهید قاسم سلیمانی، سیدالشهدای مقاومت، قهرمان ملی و سردار دل‌ها، نقطه عطف مهم و تاریخی در تقابل با جبهه استکبار و به ویژه آمریکا خواهد بود.

مقامات دولت امریکا با این اقدام تروریستی تلاش کردند که محور مقاومت را تضعیف و حضورشان در منطقه را افزایش دهند.

آنان به شهادت رساندن یکی از عالی‌ترین مقامات ایران و پذیرش مسئولیت آن به صورت رسمی، به دنبال آن بودند که جمهوری اسلامی ایران را تحقیر کنند و تردیدی نداریم که سطح واکنش جمهوری اسلامی ایران به این اقدام تروریستی، تعیین کننده موازنه بلندمدت قدرت در سطح منطقه و جهان خواهد بود.

تحلیل ما نمایندگان در خانه ملت درباره فضای موجود و گزینه‌های پیش رو، به شرح زیر است:

اولاً: انتقام سخت ضرورت دارد که حضرتعالی در پیام خود به مناسبت شهادت سپهبد سلیمانی به آن اشاره فرمودید و این روزها به خواسته عمومی ملت قدرشناس ایران تبدیل شده است و باید این انتقام به بلندای قامت این سردار سرافراز ایران و اسلام باشد تا تلخی این پاسخ در خاطر همه بدخواهان به خصوص آمریکا مانع جسارت مجدد آنان به وطن و سربازان کشورمان شود.

ثانیاً: این انتقام سخت در زمان مناسب به صورت مستقیم و نظامی باشد و در اسرع وقت اجرایی شود که در این صورت قطعاً هیمنه پوشالی آمریکا را متلاشی خواهد کرد و مقامات دولت آمریکا با گوشت، پوست و استخوان خود درک خواهند کرد که دوران بزن در رو تمام شده است.

علاوه بر این ضرورت دارد روی مواضع خروج نظامی آمریکا از منطقه غرب آسیا تأکید شود تا این هدف استراتژیک با کمک محور مقاومت محقق شود.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا