ایران و جهان

دشمنان قدرت منطقه‌ای و فرامنطقه‌‌ای ایران را بر نمی‌تابند/۹ دی نمایش ولایتمداری ملت بود

ماموستا معروف خالدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: بصیرت و دشمن‌شناسی مهم‌ترین ویژگی ملت ایران است که موجب شده همواره در برابر هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان پیروزمندانه بیرون بیاید.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در طول بیش از ۴۰ سال از عمر با برکت نظام همواره برای ایجاد شکاف در بین نظام و ملت تلاش کرده اما هیچ وقت نتوانسته به نتیجه برسد و این ملت ایران بوده‌اند که در برابر تمام توطئه‌های دشمنان سربلند بیرون آمده‌اند.

امام جمعه موقت سنندج بر ضرورت هوشیاری ملت ایران در مقابل تبلیغات دروغین رسانه‌های معاند تاکید کرد و گفت: دشمنان اقتدار، قدرت و پیشرفت منطقه‌ای و فرامنطقه‌‌ای نظام را بر نمی‌تابند و لذا برای جلوگیری از رشد علمی و پیشرفت‌های روزافزون این نظام دست به انجام هر توطئه‌ای می‌زنند.

به گفته ماموستا خالدی، فتنه ۸۸ یکی از گسترده‌ترین توطئه‌های دشمنان بعد از جنگ تحمیلی علیه این نظام بود که به بهانه تقلب در انتخابات ریشه اصلی انقلاب ما را هدف قرار داده بودند و در این میان عده‌ای ناآگاه نیز به آسیاب دشمنان آب ریختند.

وی گفت:  دشمنان نظام به‌دنبال ضربه‌زدن به نظام و ایجاد تفرقه در بین ملت ایران هستند اما حضور همیشه در عرصه ملت ایران همواره آنان را ناامید کرده است.

ماموستا خالدی گفت: ملت بصیر و انقلابی ایران امسال نیز در روز نهم دی‌ماه همانند سال ۸۸ با حضور معنادار خود در راهپیمایی نهم دی بار دیگر ولایت‌مداری و ایستادگی‌شان پای انقلاب را ثابت خواهند کرد.

وی افزود: امنیت مهم‌ترین اصل در توسعه هر جامعه است تا جاییکه پیامبر مکرم اسلام می فرماید امنیت و سلامت دو نعمت هستند که تا زمانی که به خطر نیفتد انسان قدر آن را نمی‌داند.

امام جمعه موقت سنندج اذعان داشت: فشارهای اقتصادی و مشکلات مختلفی در کشور وجود دارد اما این مشکلات نمی‌تواند مردم را از صحنه خارج کند، ملت فهیم ایران در تمام جبهه‌های مقابله با دشمنان از جنگ نظامی و فرهنگی گرفته تا هجمه‌های گسترده اقتصادی همیشه پیروز میدان بوده‌اند.

وی گفت: امروز دشمنان تنها راه از هم پاشاندن کشورهای اسلامی را خدشه‌دار کردن امنیت و اتحاد آنها می‌دانند از این رو دست روی امنیت گذاشته و با ایجاد اغتشاش به بهانه‌های مختلف دنبال ضربه زدن به کشور ما است.

ماموستا خالدی حضور در عرصه مردم در صحنه‌های سرنوشت‌ساز مانند یوم‌الله ۹ دی را ضامن امنیت کشور دانست و گفت: حماسه حضور مردم در ۹ دی امسال پاسخ دندانشکنی برای تمام توطئه‌گران نظام است و قطعا ملت آگاه و ولایت‌مدار ایران در این روز تاریخی و سرنوشت‌ساز حماسه بزرگ دیگری را رقم خواهند زد.

وی به حوادث اخیر آبان ماه اشاره کرد و گفت: دشمن می‌خواست گرانی بنزین را مستمسک اغتشاشات و ایجاد آشوب در کشور قرار دهد که به برکت درایت رهبری و حضور مردم این توطئه دشمن هم نقش برآب شد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا