ایران و جهان

بیادی: گام دوم انقلاب یک برنامه مدون و مشخص است

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، حسن بیادی رییس ستاد تهران جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت در نشست سراسری جمعیت جوانان انقلاب اسلامی، با اشاره به تحریم‌های ظالمانه استکبار علیه کشورمان، اظهار داشت: تحریم ها از روزی که گفتیم نه شرقی نه غربی وجود داشته است.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی با تحمیل تحریم، جنگ و ترور به دست عوامل داخلی خود همچون منافقین ما را درگیر مشکلات کردند و همین امر سبب شد که ما از نگارش برنامه منسجم و مدون برای انقلاب باز بمانیم.

بیادی با بیان اینکه مقام معظم رهبری پس از رهبر شدن کشور را بر ریل برنامه قرار داد، گفت: گام دوم انقلاب یک برنامه مدون و مشخص است و همه باید هم و غم و اهتمام خود را برای محقق شدن رئوس این برنامه بکار بگیرند.

رییس ستاد تهران جمعیت پیشرفت، رفاه یادآور شد: زمانی که چشم انداز ۲۰ ساله ابلاغ شد ما به این برنامه انتقاد داشتیم و به همین منظور نزد مرحوم هاشمی رفسنجانی رفتیم که آقای هاشمی خط کش این برنامه ها چیست؟ ما از کجا باید بدانیم که در عدم وابستگی نفت چقدر پیشرفت داشته ایم؟

وی با سابقه حضور خود در شورای شهر تهران اشاره و تصریح کرد: ما در شورای شهر دو برنامه پنج ساله نوشته بودیم و به طور بدبینانه ۷۰ درصد این برنامه ها عملی شده بود.

بیادی با اشاره به آلودگی شهر تهران گفت: تا موضوع آلودگی هوا شهر تهران را فرا می‌گیرد همه چشم ها به سمت شهرداری تهران دوخته می شود در حالی که شهرداری تهران در این مسئله در رده ششم قرار دارد. چه کسی گفته که موضوع ترافیک فقط مربوط به شهرداری است در حالی که برای ترافیک شورای عالی داریم که هیچ کدام پاسخ نیستند.

وی با بیان اینکه مجلس ما سقوط کرده است و بصورت فرمایشی اداره می‌شود، گفت: هر موقع مجلس بسته است کشور آرام است تا مجلس باز می شود جامعه ملتهب می شود. از مجلس ششم نزول و اکنون سقوط کرده است.

دبیرکل جمعیت آبادگران گفت: هر رییس جمهوری با «به به» می آید با «اه اه» می رود. آیا فکر نمی‌کنیم دلیل این کار ساختار غلط و غیر منسجم و یکپارچه باشد. برنامه های کشور با مدیریت های جزیره ای راه به جایی نخواهد برد.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا