ایران و جهان

امنیت و آسایش مردم در گرو حذف آمریکا از منطقه است


سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدام سپاه پاسداران در موشک باران پایگاه نظامی آمریکا در عراق گفت: سپاه پاسداران مأمور بود که انتقام خون سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس را بگیرند زیرا ملت ایران یک صدا در مراسم تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی خواستار انتقام سخت از آمریکایی‌ها بودند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی برای اینکه جنگ نشود و مردم کشور ما در امنیت و آسایش زندگی کنند باید پای آمریکا را از منطقه کوتاه کند و کاری بکنیم که این جمعیت شرور از منطقه غرب آسیا خارج شود.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یاد داستان ذوالقرنین و یاجوج معجوج می‌افتم، ذوالقرنین سدی بزرگ بین خود و یاجوج ماجوج ایجاد کرد و جمهوری اسلامی نیز باید سد آهنین بین کشور خود و یاجوج و ماجوج زمان یعنی آمریکایی‌ها ایجاد کند. باید فاصله ۵ تا ۶ هزار کیلومتری بین ایران و نیروهای آمریکایی وجود داشته باشد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران هیمنه آمریکا را در منطقه و جهان شکست گفت: این آغاز کار بود، اسرائیل دنباله‌روی آمریکا و پایگاه اصلی آمریکا در منطقه غرب آسیا است.

وی تصریح کرد: وقتی می‌گوئیم آمریکایی‌ها باید از منطقه بروند، منظورمان این است که کل نیروهای وابسته به آمریکا باید از این منطقه خارج شوند. چرا که جمهوری اسلامی از این پایگاه‌ها در خلیج فارس و خاورمیانه ضربه‌های زیادی خورده است.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا