ایران و جهان

الکترونیکی شدن ۹۱ درصد ابلاغ‌های قضایی کهگیلویه و بویراحمد/کاهش ۴۰ درصدی پرونده‌های مسن

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج حسن نگین‌تاجی بعد از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه دادستان سابق و جدید مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرح تحول قضایی که در دوره مدیریت آیت‌الله رئیسی در دستور کار قرار گرفته است اظهار کرد: این طرح در نهایت به تایید مقام معظم رهبری هم رسیده است که همکاران ما در دستگاه قضایی استان باید در اجرای آن کوشا باشند.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: در همین راستا مبارزه با مفاسد و کاهش اطاله دادرسی از مهم‌ترین اولویت‌ها به شمار می‌رود که کارهای خوبی در مدت ۴ ماه از مدیریت ما بر مجموعه قضایی استان صورت گرفته است.

این مسوول گفت: در این مدت در پرونده‌های مسن که تعداد آن‌ها یک هزار و ۷۲۴ پرونده است ۴۰ درصد مختومه داشتیم و در بحث ابلاغ الکترونیک با افزایش ۳ درصدی اکنون ابلاغ‌ها به صورت الکترونیک به ۹۱ درصد رسیده است.

وی گفت: در حوزه اراضی ملی و بستر رودخانه‌ها و بهداشت و سلامت و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی هم کارهای خوبی صورت گرفته و کارگاه‌های آموزشی که در طول این ۴ ماه برگزار کرده‌ایم به اندازه ۴ سال گذشته بوده است.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه از اقدامات دادستان سابق استان که به صورت میدانی در همه عرصه‌ها حضور داشته به خصوص در اغتشاشات اخیر قدردانی کرد.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹ 


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا