ایران و جهان

اقتصاد و فرهنگ هدف کنونی دشمن برای فتنه‌گری

سید کاظم دل‌خوش اباتری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رشت، ۸ دی را سالروز حماسه غیرت مردم گیلان برشمرد و اظهار کرد: حوادث ۸ دی ۸۸ فتنه‌ای عظیم بود که با حضور غیرتمندانه مردم گیلان خنثی شد.

وی با بیان اینکه دشمن در تلاش بود تا با فتنه اندوزی جو کشور را متشنج کند، افزود: دشمن با حرکت ضد دینی و قانونی خود در سال ۸۸ کوشش کرد تا کشور را به لبه پرتگاه ببرد و این اقدام نه‌تنها فراموش‌شدنی نیست بلکه در تاریخ ماندگار است.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی حضور امت در ۸ و ۹ دی را در راستای حمایت از اسلام، انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: امت اسلامی ایران با حرکت خودجوش خود در سال ۸۸ جریانی را در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی، انقلاب و امام خامنه‌ای آغاز کردند و بیرق ولایت را برافراشتند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با تأکید بر اینکه فتنه مرز بین حق و باطل است، افزود: فتنه ۸۸ انقلابی و غیرانقلابی را از یکدیگر تفکیک کرد و بار دیگر قلب ملت، خانواده شهدا و دل‌سپردگان به نظام اسلامی را روشن ساخت.

دل‌خوش با بیان اینکه حضور آگاهانه ملت ایران در ۹ دی انقلاب اسلامی را بیمه کرد، گفت: حضور آگاهانه مردم رشت و چند شهر دیگر گیلان قبل از اجتماع عظیم ملت ایران نشان از فرهنگ غنی و اصیل دیار میرزا می‌دهد و سند افتخاری دیگر در میهن ولایت مدار محسوب می‌شود.

نماینده مردم شهرستان صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی تجدید میثاق با امام از سوی امت را بر همگان واجب دانست و گفت: دشمن از تمام موقعیت‌ها در کشور ازجمله سیاسی و اقتصادی برای فتنه اندوزی استفاده می‌کنند و امروزه شاهد هستیم که تماماً اقتصاد و فرهنگ ما را هدف قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمن یقیناً در آینده فتنه‌های سنگین‌تر از ۸۸ را بر ما اعمال می‌کند، گفت: همه ملت باید با تبعیت محض از رهبر معظم انقلاب هوشیارانه نسبت به مواضع اقدام کنند و دراین‌بین دولت نیز مکلف است تمام‌وقت خود را صرف خدمت به مردم کند.

انتهای پیام/۳۳۸۹


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا